Neehoor juist goed en komt waarschijnlijk door de borstvoeding dit zorgt voor een sneller herstel van je baarmoeder dus die naweeen is een nadeel maar wel een groot voordeel dat je baarmoeder sneller normaal is, het is het 1 of t ander Ik heb me goed ingelezen en ben al 2 x bevallen en ga hypnobirthing cursus geven dus heb wel een klein beetje geleerd ervoor. Ik wens je een fijne kraamtijd en doe lekker rustig aan !
hii, oke dat is heel handig hihi, oke ik weet niet wat ik dan liever heb, naweeen of nabloedingen!? haha hoe kan je dit trouwens sluiten?? x innelinde
Bovenin zie je een verkeersbord driehoekje (bij elk bericht) dan stuur je een berichtje naar de admins
hallo, ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis, voor vannacht had ik een ruggennprik (echt een kloteprik) om half 11 straks een echo van mn buik. x innelinde
hii meiden, ik heb de echo gehad, en idd tweekids een placenta rest, word om 14.05 geopereerd en dan mag ik zo snel als het kan weer naar huis, ik hoop dan eindelijk rust in mn lichaam te hebben en echt van wiesje te kunnem genieten, x innelinde
Jeetje veel sterkte, je mag gewoon borstoeding geven en je kindje mag bij jou slapen ! Laat je niet vd wijs brengen. Beterschap
hii, ik heb nog steeds veel pijn maar dat is omdat ze hem vaginaal hebben verwijderd (dat wilde ik liever dan via mn buik). ik ben nu net een half uurtje thuis, ik hoop op veel vragen die ik nog heb antwoord van mensen of mijn kv of vk! x innelinde
Laat de moeder natuur haar gang gaan.. Het is ook mijn 1e zwangerschap, maar ik kijk er naar uit.. Lijkt me een leuke ervaring, de bevalling.
heey mumja, ik heb veel geslapen maar de tijden dat ik wakker was had ik nog wel wat pijn, of ik dit een 2e jeer ga doen, denk het niet! wiesje is vaak benauwd snachts maar overdag is ze dat niet, ik dnek niet dat het wat ernstigs is, ik houd er niet van om haar te voeden dus ga denk ik weer snel over op de fles. ik moet maandag voor controle voor mij en wiesje (omdat ze toch aardig vrieg was). x innelinde
Wat jammer dat je de borstvoeding op wilt geven, maar het heeft idd geen kans van slagen als je zoveel rust en niet minimaal elke 2/3 uur voed. Waarom is ze benauwd?
Ik zou toch even de huisartsen post bellen voor advies omdat ze benauwd is. Ze is nog zo klein en je wil natuurlijk niet dat er iets mis gaat. Hebben jullie kraamhulp? Wat zegt die er van?
heey, ik heb idd de kraamhulp maar ook die maakt zich om wiesje geen zorgen, vandaag hebben we voor het eerst met zijn drietjes over het strand gewandelt en iedereen keek naar wiesje omdat ze zo klein is. ik voel me nog niet echt goed, nog steeds buikklachten en een branderig gevoel bij de hechtingen. weet iemand hoe en wanneer ik een afspraak moet maken bij de gyn voor de nacontrole voor mijn hechtingen? x innelinde en wiesje
De kraamhulp hoort je elke dag te bekijken van onder. Zijn het oplosbare hechtingen? Als je twijfelt gewoon bellen.. Wat fijn dat je toch even hebt kunnen wandelen, nu gestopt met borstvoeding?