hallo, als je kan lezen ben ik al bevallen en wil het onderwerp zelfs sluiten (weet alleen niet hoe het moet) dus ben ik er niet meer bang voor. innelinde
Maar meid, je voelt jezelf nog helemaal niet goed, bent nog maar 5 dagen geleden bevallen en hebt zelfs 2 dagen geleden nog in het ziekenhuis gelegen voor dat stukje placenta, Wiesje is zoals ik het uitreken 24 dagen te vroeg geboren...dan moet je nog geen strandwandeling gaan maken hoor. Mag Wiesje al wel naar buiten dan? En hoe gaat het nu met de voeding?
Ik heb idd ook niet teruggelezen. Ik vind het ook allemaal een beetje vreemd ! Wandelen nu al? Geen kraamhulp in het begin, enzovoort.
Ik vraag me echt af wat die kraamhulp bij jullie doet. -Baby is benauwd, en de kraamhulp maakt zich geen zorgen? -Je mag met een kind dat te vroeg geboren is al na 5 dagen naar buiten? -Zij moet toch weten hoe het zit met de nacontrole van de hechtingen? Ik snap er helemaal niks meer van...
de kraamhulp is de hele dag bij ons en bezig met ons, de strandwandeling was juist goed voor haar benauwdheid, en de hechtingen idk, die controleerd ze elke dag maar ik heb geen idee hoe en wanneer ze eruit moeten. ik snap dat jullie sommige dingen niet begrijpen want ik zeg niet alles maar ik wil niet de vk of kv bellen als ze net weg zijn ofzo dan wil ik liever van jullie horen. s ik iets vergeten ben wat jullie niet snappen vertel het me x innelinde en wiesje
Vraag me echt af wat er waar is van haar verhaal. Volgens mij helemaal niks. Of ben ik gewoon gek aan het worden. De verhalen worden steeds vreemder. Maar misschien ligt het aan mij hoor, ben ik juist heel onnozel.
Als je het hele topic gaat lezen, dan trekken per pagina je wenkbrauwen verder op Ik weet niet waar ze leeft, maar ik geloof in een hutje op de hei op een onbewoond eiland
Ik vond het 6 uur persen vrij vreemd. Maar voordeel van de twijfel is een tikfout. Maar dan nog vind ik ruim 3 uur persen voor een kindje dat 24 dagen te vroeg is wat lang. Daarnaast geen ziekenhuisopname dan? En de eerste 3 dagen geen kraamzorg? Het rammelt een beetje. Maar goed wellicht is het allemaal een samenloop en klopt het wel. Ik weet het niet..
ik snap ook wel waarom ze het wil laten sluiten.. We worden iets te snugger ^^ maar heb hetgeen gemeld bij de mods. Wellicht kunnen zij er een blik over werpen.