de bevalling van mijn kids

Discussie in 'De bevalling' gestart door crazymama22, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crazymama22

14 sep 2006
    6
    0
    0
    mama
    den bosch
    me dochter kreeg ik toen ik 16 was

ik was 42 weken zwanger en me vliezen braken 23-3-01 snachts.
    ik had geen zin om de verloskundige te bellen omdat ik graag nog een paar uur wou slapen,dus om 13 uur belde ik haar maar.
    weeen had ik helemaal niet dus ik moest naar het ziekenhuis daar aangekomen aan de ctg gelegt en ik moest maar in bed blijven liggen.
    die avond rond 24.00 uur kreeg ik lichte weeen en een slaaptablet om de nacht door te komen.de volgende morgen zou ik ingeleid worden met een infuus.smorgens vroeg op 24-3-01 wert ik aan het infuus gelegt en kreeg dan ook gelijk hele heftige weeen.
    maar ondsluiting kwam maar niet.om 14.00 riep ik dat ik niet meer kan en ermee wou stoppen maja dat gaat natuurlijk niet het kind moet eruit.
    rond 21.00 had ik dan eindelijk 10 cm ondsluiting.en mocht ik gaan persen.
    maja een uur later nog niet veel.
    om 22.15 besloten ze dan toch maar een vacuum te gaan gebruiken.zo wert mijn dochter geboren om 22.30.
    ze was helemaal gezond en woog 3320 gram en was 51 cm.

op me 20ste me zoon.

weer 42 weken zwanger en de verloskundige heeft me maar doorgestuurt naar het ziekenhuis.eigenlijk wilden ze me laten lopen tot 43 weken maar ik hielt het niet meer omdat ik het rota virus had.
    eindelijk op 7-1-06 wert ik weer ingeleid alleen dan met gel.
    om de 3 uur zou ik aan de ctg moeten en zou er gel ingebracht worden.
    tussendoor mocht ik gewoon naar buiten en lopen.smorgens vroeg de eerste x en daarna volgeden nog 2 x.
    rond 17.00 kreeg ik toch wel hele heftige weeen en kon ik niet meer lopen.de ondsluiting ging ook heel goed.zo een 4 cm om 17.00 uur.
    om 20.45 uur dacht ik te willen persen dus de arts kwam kijken hoeveel ondsluiting ik had dat was 8 cm.
    ze zou een uur later terug komen om te kijken maar om 21.10 wert ik helemaal gek en kon alleen nog maar persen.dus ja hoor 10 cm.
    ik heb tot 22.00 liggen persen en toen kwam zijn hoofdje eruit met de vacuum pomp.de assistenten waren op een gegeven moment helemaal in paniek omdat hij er maar niet verder uit wilde.dus de hooft gynacoloog kwam erbij en gegon als een gek aan mijn benen te trekken omhoog en omlaag.me zoon wert om 22.10 geboren.gelukkig door de gynacoloog net op tijd.
    hij was verder ook helemaal gezond en een hele grote vent van 4320gram en 51 cm.
    op vrijdag wassie geboren en op zondag mocht ik naar huis maar op maandag kon ik weer terug omdat hij koorts bleef houden en via de bavalling mijn rota virus over had genomen daardoor heeft ie toen nog een week in het ziekenhuis gelegen.

maja ondanks 2 vervelende bevallingen ben ik blij dat ik geen keizersnede heb gehad.

2. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoop voor je dat de komende bevalling wat makkelijker gaat en wat eerder zich aankondigd.

Silly

Deel Deze Pagina