k word gek van mijn haar

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ALeV84, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik weet niet hoeveel topics ik hier heb gestart over mijn haarproblemen, maar het is nog steeds niet voorbij. Ok haaruitvalna bevalling is normaal, dat snappen we nu wel, maar het is inmiddels een jaar geleden dat mijn zoontje kwam. Drie maanden later begon mijn haarutival ik dacht dat t gestopt was. Bij mijn slapen was ik kaal maar de haartjes kwamen weer terug. Nu vallen die haartjes er weer uit en zijn erg dun. Wat is dit nou? Zelfs mijn dermatoloog snapt er niets van. Is het normaal dat een jaar na de bevalling de haaruitval nog niet is hersteld of zou het nu wel echt voorbij moeten zijn. Hoe is dat bij jullie gegaan?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik lees even mee. Hier ook nog flink last van.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb helemaal (nog?) geen last van haaruitval na de bevalling. Dus wat dat betreft geen ervaringen, maar mijn zusje heeft een tijdlang last gehad van haaruitval door Pfeiffer en veel antibiotica, en zij heeft toen een tijd vitamine B geslikt. Misschien is dat een idee, als je dat nog niet had geprobeerd?

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Heb je wel eens je bloed laten prikken voor de schildklier?
    Bij een verkeerde werking van je schildklier kan het ook zijn dat je daarom haar uitval hebt.
    Bij veel vrouwen komt het voor dat de schildklier functie veranderd tijdens de zwangerschap of na de zwangerschap namelijk.

Ik heb er overigens bij mijn dochter nu pas last van...
    Bij mijn jongens had ik het na 4 maanden.

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik heb al meerdere malen bloed laten prikken maar dat was helemaal in orde. Vorige week nog maar een keer gedaan waar ik binnenkort de uitslag van krijg. Ook slik ik al een lange tijd vitamine b speciaal voor haar, ijzersupplementen en heb een speciale anti haaruitval shampoo en lotion, maar helaas niets helpt. Denk dat ik toch last heb van aga (oftewel mannelijke vorm van kaalheid). veel vrouwen hebben hier last van na zwangerschap wat nooit meer over gaat.

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    mmm oke, nee dan heeft het dus niet met je schildklier te maken.
    Mijn moeder haar haren zijn ook een stuk dunner geworden na haar zwangerschappen... ze denken bij haar ook aan mannelijkekaalheid..
    Ik hoop het niet voor je..:(

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    daar lijkt het wel op helaas, alhoewel het bij mij alleen bij mijn slapen is en aga bij vrouwen is meer boven op de schedel zeg maar. Dus we wachten het gewoon af en mocht het toch wel zo zijn, dan zijn er nog bepaalde oplossingen, zoals haarimplantatie ofzo ;)

Deel Deze Pagina