bang voor de dood

Discussie in 'De lounge' gestart door Cinderella22, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik weet niet lijkt me gewoon verschrikkelijk om langzaam af te takelen. mijn opa is 60 geworden en me oma 56 bijde dood aan kanker. dit is niet eens echt oud maar ben zo bang dat dit mijn ook gaat gebeuren als ik oud wordt. de opa en oma aan de andere kant zijn nog redelijk gezond met hun 70 en 75 jaar dus ik weet dat het ook anders kan maar gewoon het idee nee brrr dan wordt ik liever maar 50 ofzo als ik dan mag bezwijke aan een hartinfarct ofzo. ik heb ook in een bejaarde tehuis gewerkt en daar zag ik demente oudere heel de dag op bed liggen soms zelfs in hun eigen ontlasting etc. dit staat echt op me netvlies gebrand en wil niet dat dit mijn gaat overkomen

2. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Niet echt bang, ik geloof in een eeuwig leven, wat hier al begint. De dood is een poort van dit leven naar het leven bij God. Maar ik wíl niet dood. Nu iig nog niet. Ik ben gelukkig met mijn man, die daar en dan niet meer mijn man zal zijn. Ik weet dat het daar mooier en beter zal zijn, maar daar kan ik me nu geen voorstelling van maken...

3. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Freewilly,

Hoe weet je zo zeker dat je man na de dood niet meer je man zal zijn? Misschien niet in de vorm van een lichaam, maar waarom niet? Ik kan dat niet terugvinden in de bijbel dat dat wel of niet zo zal zijn.

Marit

Deel Deze Pagina