Vreselijke nachtmerrie gehad!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dottie, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik had gedroomd dat ik een hele zware bloeding had gekregen en dat ik niet wist als mijn baby nog leefde of niet. In mijn droom was ik -natuurlijk- volledig overstuur en in tranen en wilden we naar de spoed vertrekken... en toen werd ik wakker.
    Nou was blij dat ik wakker werd, maar ik moest toch effe bekomen! Nu nog dat akelig gevoel blijft op mij hangen... Bah!

2. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Nu je zwanger bent zul je wel meer hele rare, nare of juist leuke dromen hebben! komt volgens mij door de hormonen!

tijdens mijn vorige zwangerschap droomde ik van geliefden die dood gingen, Aliens die uit mn buik kropen (als de baby bewoog) of dat ik helemaal niet zwanger was! Kun je inderdaad even van slag over zijn maar hoort er een beetje bij denk ik!

Lang leve de hormonen :(:x:$

3. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ik droom nu ook vaak heel vreemd.
    Ook heb ik regelmatig nachtmerries.
    Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dit ook.
    Helaas het hoort erbij,wat die hormonen ook allemaal wel niet met je doen!
    Gelukkig is het niet echt al lijkt het op het moment dat je wakker wordt wel zo.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik droom ook de gekste dingen ... tijdens de zwangerschap mijn mijn jongste heb ik ook gedroomd dat ik een enorme bloedprop verloor wat leek op placenta grote.
    Het is idd niet prettig en erg naar wakker worden.

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ja bah, als ik slaap, dan droom ik ook vaak, heel naar en heel echt! Hoort er idd bij denk ik.

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    het zijn vaak je angsten die je droomt... ik droom de laatste maand veel dat mijn man vertrekt en dat hij een ander heeft, terwijl dat echt niet is...maar ben er soms wel heel bang voor....

7. Ik droom telkens over dat ik in het ziekenhuis lig, met een veel te vroeg geboren baby.. weeën voor de 30 weken.. soms ook over veel bloedverlies maar dan met een platte buik :( gezellige hormonen he.. soms durf ik niet ens meer te slapen :)

8. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik heb altijd al de vreselijkste dromen gehad (ik zou horrorschrijfster kunnen worden), maar deze vond ik echt beklemmend. Ja die hormonen zullen er zeker voor iets tussenzitten.

9. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Volgens wetenschappelijk onderzoek binnen de psychologie schijnen de vrouwen met nachtmerries het beste voorbereidt te zijn op de bevalling. Omdat ze van tevoren erge scenario's al verwerkt hebben...dus....probeer het van die kant te bekijken...

Ik heb ze ook gehad, het gaat wat ver als je bijvoorbeeld heel erg bang wordt of paniekgevoelens krijgt.

Deel Deze Pagina