heeeeeel herkenbaar!!! ik durfde amper te kijken.. en toen ze m zag en zei dat alles er goed uitzag, begon ik toch te janken.. was zo blij..
Hoi dames! Heb gisteren dus de echo gehad. Het was doooodeng! Ze zag inderdaad een zwangerschap, maar dan van ongeveer 5 weken. De verloskundige gaf aan dat alles mooi 'aangelegd' was. Ze zag een mooi ronde zwangerschapsring met een aanhangseltje (het kindje) ... Ik baalde wel, omdat ik minder ver ben. Toch maak ik me zorgen, omdat ik de datum van mijn laatste menstruatie wel weet, maar volgens de verloskundige kan het ook zijn dat ik mijn eisprong later heb gehad en omdat mijn cyclus doorgaans 34 dagen is vond ze het niet direct zorgwekkend. Wel krijg ik met drie weken weer een echo, wat extra controle totdat het allemaal wat duidelijker is of het goed zit.
Bij mij ook. Dus het kan heel goed wat je VK zegt hoor. Ik zal voor je duimen, maar het komt vast goed!
Ooohhh zo herkenbaar! Na lang tobben om zwanger te worden, 2 miskramen (waarvan we dat bij 1 zwangerschap dus pas wisten toen we een echo kregen bij 11 weken en het hartje niet klopte) toch weer zwanger. Toen we de eerste 2 echo's kregen (bij 7 en bij 9 week) ben ik ZO zenuwachtig geweest! Na de tweede echo, toen bleek dat het nog steeds goed zat, ben ik in het ziekenhuis de eerste de beste wc ingerend en heb echt heel mijn maag leeg gespuugd. Puur van de zenuwen. Maar vanaf dat moment kon ik toch wel genieten hoor. Hoewel echo's altijd spannend blijven, net zoals het luisteren naar het hartje van de baby zolang je die nog niet in je buik voelt bewegen. KOMT GOED DAMES!!!! X
Bo, wat spannend! Fijn dat alles er wel goed uit ziet. Nu 2 weekjes wachten op de volgende echo, succes met wachten! Met hoeveel weken (volgens jouw berekening) had je positief getest dan? Een paar dagen overtijd waarschijnlijk?
wat spannend in ieder geval gefeliciteerd waarschijnlijk is gewoon laten eisprong laten daar op hopen.
Ja ik was superbang, sliep er slecht van. Alles bleek gewoon goed. Misschien teveel van die verhalen gelezen dat er uiteindelijk niets bleek te zitten?Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam...