Bang voor de echo..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    heeeeeel herkenbaar!!!

ik durfde amper te kijken.. en toen ze m zag en zei dat alles er goed uitzag, begon ik toch te janken.. was zo blij..

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Heb gisteren dus de echo gehad. Het was doooodeng! Ze zag inderdaad een zwangerschap, maar dan van ongeveer 5 weken. De verloskundige gaf aan dat alles mooi 'aangelegd' was. Ze zag een mooi ronde zwangerschapsring met een aanhangseltje (het kindje) ... Ik baalde wel, omdat ik minder ver ben. Toch maak ik me zorgen, omdat ik de datum van mijn laatste menstruatie wel weet, maar volgens de verloskundige kan het ook zijn dat ik mijn eisprong later heb gehad en omdat mijn cyclus doorgaans 34 dagen is vond ze het niet direct zorgwekkend. Wel krijg ik met drie weken weer een echo, wat extra controle totdat het allemaal wat duidelijker is of het goed zit.

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Hoi Bo, hoeveel scheelde het dan?

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Het scheelde 1 weekje..

5. Angelina

Angelina Niet meer actief

Bij mij ook. Dus het kan heel goed wat je VK zegt hoor.

Ik zal voor je duimen, maar het komt vast goed!

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ooohhh zo herkenbaar!
    Na lang tobben om zwanger te worden, 2 miskramen (waarvan we dat bij 1 zwangerschap dus pas wisten toen we een echo kregen bij 11 weken en het hartje niet klopte) toch weer zwanger. Toen we de eerste 2 echo's kregen (bij 7 en bij 9 week) ben ik ZO zenuwachtig geweest! Na de tweede echo, toen bleek dat het nog steeds goed zat, ben ik in het ziekenhuis de eerste de beste wc ingerend en heb echt heel mijn maag leeg gespuugd. Puur van de zenuwen. Maar vanaf dat moment kon ik toch wel genieten hoor. Hoewel echo's altijd spannend blijven, net zoals het luisteren naar het hartje van de baby zolang je die nog niet in je buik voelt bewegen.

KOMT GOED DAMES!!!!

X

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bo, wat spannend! Fijn dat alles er wel goed uit ziet. Nu 2 weekjes wachten op de volgende echo, succes met wachten!

Met hoeveel weken (volgens jouw berekening) had je positief getest dan? Een paar dagen overtijd waarschijnlijk?

8. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    wat spannend in ieder geval gefeliciteerd waarschijnlijk is gewoon laten eisprong laten daar op hopen.

9. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Ja ik was superbang, sliep er slecht van. Alles bleek gewoon goed. Misschien teveel van die verhalen gelezen dat er uiteindelijk niets bleek te zitten?Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam...

Deel Deze Pagina