hallo, ik heb een vraag of dit rare beest kwaad kan tijdens de zwangerschap, iemand meschien een idee?
Heb net op internet gezocht maar kan niets vinden of het kwaad kan tijdens de zwangerschap. Mischien de Huisarts of je verloskundige bellen om het te vragen.
Waarom zou het kwaad kunnen? En wat ben je van plan om daarmee te doen, opeten? Volgens mij hoef je je hierover niet druk te maken.
nee opeten niet maar omdat er staat dat je best wel wat verschijnselen ervan kan krijgen en ook het inademen is niet goed enzo.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt... maar bel anders even je HA als dat je gerust kan stellen. Mensen die naast de hoogovens e.d wonen krijgen ook gezonde kinderen... moet je dat even afzetten tegen een rupsje...
Oh zo, ok Nee, het lijkt me echt niet. Je moet bedenken dat maar heel weinig kwaad kan voor je baby (behalve roken, drinken en dat soort zaken) en verder moet je echt niet bij alles na gaan denken of het kwaad kan of niet. Wat dat betreft heeft de moeder natuur het goed geregeld voor ons, anders was de populatie van de mens niet zo groot!
Het schijnt dat er wel veel eiwitten inzitten. Dus misschien kan je ze gebakken wel eten? Volgens mij krijg je er verder alleen jeuk van, maar dat krijgen niet-zwangeren ook, wat wel irritant is, maar gevaarlijk is het niet. Zijn die beesten er dan alweer?