Heel herkenbaar! Ik heb vorig jaar bij 10wk een mk gehad, nadat we een kloppend hartje hadden gezien. Was mijn eerste zwangerschap, ik voelde me goed en had dat nooit verwacht! Nu super blij natuurlijk dat ik wee zwanger ben, maar oooooh wat gaat de tijd traag! Ik denk pas nadat ik de psychologische grens van 10 wk voorbij ben ik meer durf te genieten (omdat het toen fout ging). Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, om de tijd door te komen. Lastig he? Verder ga ik wel iedere dag even liggen en leg handen op mijn buik om contact te maken. Ik hoop het nieuwe wondertje zo toch wat positiviteit en vertrouwen mee te geven
Ik heb trouwens de angelsound gekregen van mijn man en kon t niet laten het uit te proberen en na kort zoeken heb ik voor de eerste keer de hartslag van ons baby'tje gehoord ben ook minder zenuwachtig voor de echo donderdag
Hier ook heel herkenbaar. Na een miskraam bij ongeveer 9 weken opnieuw zwanger geworden (vrij snel) en inmiddels bij de eerste echo een hartje gezien en wat beweging. Toen was ik iets meer dan 10 weken zwanger. Straks moet ik voor echo 2 en zou ik ongeveer 13 weken moeten zijn. Maar omdat vanaf 11 weken de tekens weer veel minder worden - en dat me heel erg doet denken aan toen terwijl het nu juist logisch is - ben ik gewoon weer zenuwachtig. Laten we voor alle zenuwachtige vrouwen hier (en overal ) hopen dat er een super mooie echo komt <3
Even een update heb een super echo gehad gisteren een mooi minimensje gezien een enorme druktemaker alles zag er goed uit! Ben heel erg opgelucht
Hey meid ik ken het angstige gevoel maar al te goed... Ik heb nog nooit een mk gehad en weet niet hoe dat is en voelt maar ben wel mijn dochter met 22 weken verloren. De angst dat het weer gebeurd zal altijd blijven kan ik je uit ervaring zeggen ook al ben ik de 24 weken al gepasseerd. Je angst aan de kant zetten is makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het een plekje te geven voor jezelf. Zo kom ik nu beter de zwangerschap door, ik heb voor mijzelf geaccepteerd (na 2 jaar!) dat het niet zo mocht zijn en haar een plekje diep in mijn hart gegeven. Dus niet vergeten en niet aan de kant zetten maar een plekje geven is het beste advies wat iemand mij ooit gaf Sterkte de aankomende tijd! Knuf