hey gefeliciteerd!! fijn dat het goed gegaan is! en gelukkig niet op de verjaardag van leyshena zie ik mooi kindje hoor! geniet ze!
Yoehoe..Ik ben bevallen!! Ik ben maandag ingeleid en moest vorige week al een aantal keren naar het ziekenhuis voor een CTG en bloeddruk meting. Zondag was mijn bloeddruk dusdanig hoog (140/110) dat ik moest blijven. Uiteindelijk wel gewoon op maandag ingeleid, zoals gepland. Vanwege eiwitten in de urine mocht ik pas gisteren naar huis. Om 08:15 zijn de vliezen gebroken, om 08:45 uur ging het infuus eraan en om 10:47 uur ben ik bevallen. Ben dus bevallen in 2 uurtjes. Na een uur en 15 min. had ik al volledig ontsluiting en na 45 min. persen was ons meisje daar. Helaas ben ik flink ingeknipt omdat onze kleine meid anders zuurstof te kort kreeg en dus geboren móest worden. Heb daar nu dus behooorlijk veel last van! De bevalling op zich is me heel erg mee gevallen...natuurlijk was het pijnlijk, maar vond het wel te doen. De laatste ontsluitingsweeen en het hoofdje waren het zwaarst. Voor alle meiden die nog moeten, heel veel succes! Jullie kunnen het. Het is mij echt reuze mee gevallen!!!!
Ook gefeliciteerd!!! Blij te horen dat er toch nog mensen zijn, waarbij het mee valt maar als ik jou zo over die knip hoor... brrrr
Ik heb al gezegd dat ik liever nu nog een bevalling er achteraan doe, maar dat ik dan zeker weet dat ik verder nergens last meer van heb. Vind dit nog erger dan bevallen denk ik.. Dan denk je de bevalling achter de rug te hebben, maar dan zijn ze eerst nog een uur aan het hechten...in mijn geval....en kun je daarna nog niet genieten, omdat je zoveel pijn hebt... kan echt nog niet zitten. Alles is ook bont en blauw van onderen, als ik de vk/verpleegkundigen/kraamzorg mag geloven. Kan nog nauwelijks lopen. Maar goed... we hebben er natuurlijk een mooi meisje voor terug gekregen. En dat is alles waard!
@vlinderr, gefeliciteerd meid!!!!! je bent me toch voor en die hechtingen, die trekken wel bij hoor!! lekker weken in de badedas en met de 6e dag knippen ze vaak de knoopjes eraf,dat lucht ook wel op. hoe is het met de aambeien?
Klinkt niet echt best nee ... nouja we kunnen toch niet meer terug en ik wil ook niet meer terug... maar waarom moet het met pijn gaan he?
Thx meis! Van de aambeien heb ik tijdens de bevalling werkelijk niks gevoeld. Ze zitten er nu nog steeds, en heb het idee dat het nu iets erger aan het worden is, maar dat kunnen net zo goed de hechtingen zijn die ik voel. Ik zie alleen nu heeeeeeeel erg op tegen de eerste keer poepen om het maar plat te zeggen. Voel af en toe aandrang, maar druk het weg, want een scheet doet me al zeer!
hahahaha ik blijf ook steeds maar denken... blijf nog maar even zitten kleintje, mama is nog niet toe aan een bevalling gelukkig heb ik nog even om aan het idee te wennen... hoop ik tenminste
@vlinderr, na de bevalling van de eerste keer viel het p**pen me erg mee. was er ook erg bang voor met mijn enorme aambeien. Maar niet te lang ophouden, anders krijg je dadelijk nog meer last!!! geniet van jullie kleintje!!! hoop je SNEL te volgen!
vlinderr, gefeliciteerd!! fijn dat het je meegevallen is! de pijn na de bevalling vond ik misschien ook wel vervelender dan de bevalling, omdat het langer duurde. ik zou ook gewoon poepen hoor. ik was behoorlijk ingescheurd en toch ging dat goed. als je lang wacht wordt het alleen maar harder volgens mij sterkte ermee! en geniet ze van jullie dochter!
@Taliaa....het zal niet lang meer duren voor jou... ik hoop dat je snel aan de ''beurt'' bent. Ik lees het wel..en alvast heeeel veel succes!!!!!! @Lauwie... ik ben druk aan het oefenen met het p**pen, maar valt me nog vies tegen...auw auw auw...
vlinderr, misschien roosvicee laxo? en als je echt niet durft overleggen met de kraamhulp of vk? succes!
Advies Laat het gewoon rustig komen. Het hoeft nog niet gelijk. Komt ect vanzelf. En als het eenmaal komt zul je zien dat het helemaal niet erg is.
Lekker onderwerp, maar had heeeel veel aandrang, maar kwam niet verder. Heb vandaag een klysma gehad van de vk, en ben het nu eindelijk, na een hele week, kwijt! Pffff......