hond laten inslapen

Discussie in 'De lounge' gestart door sjors75, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ik ben op dit moment in nederland voor vakantie, nu belt mijn man het dat hij vanmiddag onze oudste hond heeft laten inslapen. Arco was al ruim 14 jaar oud, met de normale gebreken. En we hadddn afgesproken dat zodra hij pijn zou krijgen we hem zouden laten gaan. Nu kon hij vanmiddag niet meer lopen, en had veel pijn. Volgens de da kwam het niet meer goed. En hij is rustig ingeslapen. Mijn verstand zegt het is goed zo, maar mijn gevoel niet. Had hem nog zo graag willen knuffelen en goed afscheid willen nemen.

2. Within

Within Niet meer actief

Oh wat rot :( Het is al erg, maar helemaal als je dan geen afscheid kan nemen. Sterkte ermee!!

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ach meid, wat naar :(.
    Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Met de gedachte dat hij nu geen pijn meer heeft.

Sterkte! Knuf

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Verdrietig dat je geen afscheid van hem meer hebt kunnen nemen. Sterkte!

5. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Oh wat verdrietig, vooral omdat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    veel sterkte!!

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Oh wat vervelend dat je er niet bij kon zijn en afscheid kon nemen. Knuf en sterkte.

8. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    heel veel sterkte

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och jee dat is idd heel moeilijk als je geen afscheid hebt kunnen nemen. heel veel sterkte

10. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

wat erg zeg!!!! Dikke knuffel!!!!

11. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik krijg spontaan een brok in mijn keel.... wat naar dat je geen knuffel meer hebt kunnen geven.... maar troost je dat jullie juist gehandeld hebben!

12. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker rot dat je geen afscheid meer hebt kunnen nemen, maar dat inslapen was het beste. Je wilt dat beestje ook geen pijn laten lijden natuurlijk. Sterkte en inderdaad jullie hebben hier heel goed aan gedaan.

Deel Deze Pagina