Een tijdje terug was er een topic over Kinetic en Supersand. Veel mensen zaten toen te twijfelen welke ze aan zouden schaffen. Nou, de sint is geweest en er zullen vast meer ervaringen zijn. Dussss, wat heb je gekocht en bevalt het? P.s. Ik zag dat de Action het nu ook verkoopt. 450 gram voor 3,99. Volgens mij is deze vergelijkbaar met Supersand. Iemand daar al ervaring mee?
Ik heb de supersand en die is erg fijn ( en duur! ). En de jongens spelen net zo graag met die van de action. En als daarbij wat zand op de grond valt, zuig ik het gewoon op.
Wij hebben supersand. Duur maar wel fijn zand. Geurloos ook en antibacterieel wat ook wel fijn is met die kinderhandjes Had voor aan te vullen pakketje van action gehaald maar ook meteen weggegooid. Werd misselijk van de lucht. Hij stinkt heel erg en is lang niet zo fijn
Laatst stond er een probeerbakje bij de Bart Smit van Supersand. Ik vond het maar niks. Het idee is leuk, maar het gaf toch erg veel rommel aangezien heel de balie vol lag. Kinetic heb ik nog niet geprobeerd, maar het zag er op het filmpje veelbelovend uit. Daar zou mijn keus nu op vallen.
Kinetic hebben wij en een succes. ik heb in de winkel super sand gevoeld en dat voelde zo smerig net meel, gaf ook meer rotzooi het verkruimeld.
Wij hebben al 1,5 jaar Kinetic zand. Het blijft mooi. Ook dus na een hele lange tijd. As we speak zit Aiden nu al een uur aan tafel ermee te spelen. Overigens zegt men dat ze er geen vieze handen van krijgen, maar dat is bij Aiden niet zo. Het is niet even een kwestie van afkloppen. Hij heeft vast zweethandjes ofzo, want handen wassen na afloop is geen overbodige luxe bij hem.
Hier is kinetic echt een succes, zowel voor de oudste (3,5) als de jongste (1,5). Maar, rotzooi geeft het wel.. Er werd gezegd minder dan klei maar dat kan ik niet zeggen hoor..
Ik heb Super sand verkocht en Kinetic teruggekocht! Wat een rotzand, dat supersand. Voelt aan alsof je latex handschoenen hebt aangehad, overal laat het een laagje af wat je voelt, beetje viltachtig. Voelt ook niet als zand dus.
Wij hebben nu ook een jaar kinetic, heerlijk zand dat goed blijft. Ik heb superzand geprobeerd in de winkel maar dat voelde idd erg vies aan.
Kinetic zand is prettiger in handen en is meer iets voor tactiel gevoel dan bouwen. Is meer iets voor 1+ jaar. Superzand ook maar superzand is dan meer voor bouwen is het lijkt op bubber (bubber kost minder). Ik heb bubber en k.zand. Ze speelt met beide graag vanaf 1 jaar kan echt uur zitten spelen. Wat ik voordeel vind is dat kinetic zand voelt olieachtig aan en ook makkelijk opruimen of oprapen van kleed/tapijt/speelgoed. Kinetic zand lijkt op natte/olieachtige zand terwijl superzand is meer syntetisch iets en stinkt. Kinetic zand is veilig ala je opeet is zand en polymeer. Superzand geen idee Je kan superzand zelf maken is erg makkelijk. 4 glas Fijne zand, 2 glas maïzena, 1 glad water, kleurstof
Wij hebben kinetic en ik vind het heerlijk om met mijn handen erdoorheen te woelen. Heel zennnnnn... Mijn dochter bakt taartjes, maakt ijsjes met slagroom of zit er met een gewone lepel heerlijk doorheen te scheppen.
Dan wordt het dus Kinetic . Ik heb 3 kinderen, en over een jaartje nog eentje die ermee kan spelen. Heb ik dan aan 2,5 kilo genoeg of kan ik beter de 5 kilo nemen?