De fertiliteitsafdeling waar ik loop is heel terughoudend in het bieden van hulp. We zijn sinds juli 2013 bezig en ze willen in maart 2016 pas verder gaan kijken. Ik heb alleen een echo gehad en de zwemmertjes zijn onderzocht en waren goed. Ondertussen zie ik het helemaal niet meer zitten.... heeft iemand tips? Waar kan ik naar toe? Zijn er dames die zelf medicijnen zijn gaan gebruiken, is dat wel veilig??? Alle tips zijn welkom
Zo is het bij mij eerst ook gegaan, mn vriend was door de molen gehaald en ik ook alles was goed bij ons beide. Toen ik na 2 maanden nog niet zwanger was, werd ik aan de clomid gezet. Enige wat ik had was dat na mijn miskraam mijn cyclus ontzettend lang waren, door de clomid werden mijn cyclussen weer normaal, alleen kreeg ik ontzettend last van diarree na de eisprong. Na 3 maanden clomid gebruikt te hebben ging ik kijken wat mijn lichaam zelf deed, dit was in september 2014. En december toch op eigen houtje zwanger geraakt. Wat ik veel gelezen heb hier is dat vrouwen tarwekiemolie gebruiken om het te bevorderen. Hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!
Second opinion vragen in een ander ziekenhuis? Als ik je handtekening lees, vind ik het belachelijk dat je weggestuurd wordt.
Wat voor medicijnen wil je hebben dan? Aan een miskraam kunnen ze vrij weinig, en als jullie met vruchtbaarheid goed zitten is er weinig te doen.
Ander ziekenhuis. Belachelijk dat ze jullie nog laten doorhobbelen. Overigens nooit zelf gaan dokteren met medicatie zonder een arts. Je kunt de tarwekiemolie pillen proberen, de tuinen heeft ook het een en ander. Maar echt medicatie moet je echt niet zelf gaan klooien. Dus je dossier opvragen en naar een ander ziekenhuis! Waar zitten jullie??
Wij zijn sinds oktober 2012 bezig, jan 2014 voor het eerst naar de gyn gegaan voor onderzoeken mei 2014 alle uitslagen binnen. Alles was ok. Mk'en gehad, mochten pas 6 cycli na de mk'en weer terug komen.. Eind jan, weereen afspraak staan. Bij ons duurt het ook lang