Wond keizersnede.... Verkleving of...?Help!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MissT, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

    MissT Niet meer actief

    Ben op 30 november met een keizersnede bevallen van een gezond dochtertje.
    Nu heb ik sinds een paar weken echt ongelofelijk last van mijn (ik denk) wond in mijn buik.
    Pijn is soms zoooo heftig dat ik niet weet waar ik het moet zoeken.
    Net weer...
    Ga nu morgen maar eens de gynaecoloog bellen, want dit kan zo niet langer...

    Ik ben nu bang voor een eventuele verkleving... Hebben meedere meiden dit gehad... of last van de buik zolang na de operatie?
     
  2. huitje

    huitje Bekend lid

    18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Dat klinkt wel heel heftig. Ik voel mijn wond trekken bij wisseling van het weer maar echt pijn doet het niet..
    Kan je dus niet helpen, sorry.
     
  3. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    Zoveel pijn heb ik ook niet aan mijn wond gehad, ben je nog bij de gyn geweest?
     
  4. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoi
    ik heb op 11 nov. een ks gehad en ook nog veel buikpijn. bij mij zit de pijn alleen wel dieper (voor mn gvoel was het mijn BM maar die was bij de kijkoperatie eind febr ok)

    zou zeker wel ff de gyn bellen ja..
    sterkte!
     
  5. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb ook een ks gehad maar dit lijkt me niet goed zoals jij het beschrijft. Ik heb zeker tot 8-10 maanden na de ks een gevoelige buik gehouden, maar niet echt pijnlijk, misschien wat drukpijn maar dat was het dan ook.
    Ik zou zeker de gyn bellen, sterkte meid.
     
  6. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oei, nee hier ook niet herkenbaar... Eigenlijk sowieso geen pijn, ja alleen die eerste herstelperiode natuurlijk... Maar dan heb ik het over max. 6 weken, daarna niet meer... Wel jeukt het nu af en toe met weersverandering, maar dat hebben veel mensen met een litteken.

    Bellen hoor!
     
  7. linnepinneke

    linnepinneke Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb momenteel ontzettend veel pijn bij mn ks en baarmoeder, nu 8 weken ofzo... Ben afgelopen maandag bij de gyn geweest maar alles zag er goed uit, ook wat hij aan de hand van een inwendige echo kon zien... Zit wel aan de prikpil maar heb continu doorbloedingen en de gyn vermoed dat de pijn hier van komt want het schijnt "normaal" dat het eerste jaar de menstruatie veel meer pijn kan doen en ook de aanloop hiervan... Maar ik zou zeker even langs gaan!!!
     
  8. Marsim

    Marsim Fanatiek lid

    29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Op 12 juli 2010 ben ik moeder geworden van een prachtige dochter.
    Zij is ook dmv een keizersnede gehaald.
    Ik bleef veel buikpijn houden na de keizersnede.
    In het begin werd het gegooid op een vleesboom die ik zou hebben en dat deze door de hormonen gegroeid zouden zijn en nu de tijd moest krijgen om weer wat te slinken.
    Na 6 1/2 maand ben ik terug gegaan want ik vond het eigenlijk wel lang zat om zo door te lopen met pijn.
    Ben toen nogmaals bekeken. 1e gyn gooide het wederom op de vleesboom maar was mijn inziens niet aannemelijk dat daar zoveel klachten vandaan kwamen.
    Week erop bij andere gyn geweest. Wat blijkt nu dat mijn baarmoeder verkleefd zit aan de wond van de keizersnede.
    Heb altijd zo'n ontzettende buikpijn gehad die eigenlijk voortdurend aanwezig was en met bepaalde dingen erger werd.
    Nu moet ik 6 april geopereerd worden en gaan ze de verklevingen weghalen.

    Is trouwens een erg gek gezicht als ze mijn buik bewegen dat mijn baarmoeder aan de binnenkant lekker mee aan het hoppen is.
    Ach kan er nu een geintje over maken maar het is totaal geen pretje en zie er toch echt wel tegenop hoor.

    (heb zelf ook het idee dat er iets niet goed is gegaan tijdens de keizersnede zelf maar dat is natuurlijk niet aan te tonen.
    na de keizersnede bleef mijn baarmoeder erg hoog staan. Heb zelf het idee dat ze de baarmoeder mee hebben gehecht met de wond zeg maar, ach we zullen het nooit weten denk ik)
     

Deel Deze Pagina