Bang voor een client

Discussie in 'De lounge' gestart door anoniempje123, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik zou eigenlijk de familie er niet bij betrekken en dit oplossen met mijn leidinggevende. Leidinggevende heeft vervolgens de taak om cliënten op de hoogte te stellen van het voorval.
    Waarschijnlijk zal dit ook meer indruk maken.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een belachelijke reactie van je leidinggevende zeg!!!!!!
    niet meer heen gaan hoor!!!!!!! wat nog belachelijker is, is dat ze nog mensen sturen naar dat adres terwijl bekend is dat meneer losse handjes heeft!!!!!!! ik zou hier zeker geen genoegen mee nemen... Nu is dat makkelijker gezegd dat gedaan natuurlijk, zoals je aangaf: als je niet werkt, word je niet uitbetaald..

Ik weet zeker dat je de juiste keuze maakt...

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Precies, dat is de juiste manier waarop het opgelost moet worden. Ik zou het zeker niet zelf gaan regelen, dat is echt jouw taak niet hoor. En als jouw leidinggevende hier niet voor open staat, dan een stapje hogerop gaan, want niet alleen die vieze vent handelt niet goed, je leidinggevende ook niet.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb niet alle reacties gegeven maar een bedrijf {bij jou de thuiszorg} heeft ook een maatschappelijk medewerker waar je naar toe kunt en die je kan ondersteunen bij een volgend gesprek met je leidinggevende!
    Ikz ou dus met haar of hem héél snel contact opnemen en stoppen bij dat gezin! ik vind dat je leidinggevende een sterke inschattings fout maakt en jou niet serieus neemt!
    blijf hier niet mee lopen!!!!!!
    toi toi toi

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik zou er echt niet meer heengaan !! gewoon echt niet.. ik krijg dan liever niet betaald dan dat er iemand ongewenst aan mij zit..

en het woordje NEE !! of NO !! dat verstaat iedereen, maakt niet uit waar die vandaan komt.. vooral als je het op een harde toon zegt...

dus ik zou zeggen dat die leidinggevende kapot kon vallen, dat ze zelf lekker daar gaat werken,..

6. anoniempje123

anoniempje123 Nieuw lid

6 jul 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen, hartelijk bedankt voor jullie reactie's. Vanavond word mijn account weer verwijderd. Ik kreeg bericht dat ik geen twee accounts mocht hebben op zwangerschapspagina.nl.Ik zal zeker wat doen met jullie tips!Dit is mijn laatste bericht!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje wat een rotsituatie... je zou zelfs aangifte van aanranding kunnen doen... want dat vind ik het..

en je leidinggevende... ik zou het nog eens per brief melden en vragen om een schriftelijke reactie... daar kunnen ze niet omheen....dit mag echt niet gebeuren!!!! is die man nu helemaal!!!!

gr Jose

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Dat je niet meer schrijft betekend niet dat je niet kan lezen he.

Meid jou leidinggevende moet een schop onder haar dikke kont hebben.
    Is ze nou helemaal gek geworden om je zo weg te laten gaan en je op het spel te zetten.
    Opnieuw rond de tafel dus en zeggen dat je niet meer naar dit gezin gaat.

Als jij voor dat gesprek er nog een paar uur heen moet en hij doet het weer dan draai je je om en zeg je heel duidelijk en hard "NEE!!!"
    Buitelands of niet hij weet echt wel wat het woord nee betekend.
    Denk eerder dat hij zich een beetje van de domme houd.
    Je kan dan ook nog je spullen pakken en op hoge poten naar je leiding stappen.

Meisje laat je niet op je kop zitten en kom voor jezelf op hoor.
    Dit gaat over jou grenzen en dat mag niet.

Succes meid

9. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik lees (hou me even ten goede) nergens dat je ook aangifte kan doen bij de politie.
    Als het voor jou (stel dat je er nog naartoe gaat) zo angstig wordt kun je zelfs 112 bellen.

Vrijwillig daar werken betekent nog niet dat de bewoner gevrijwaard wordt ongewenste handelingen met jou te verrichten.

Sterkte

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb alleen het het eerst bericht van TS gelezen
    Wat vervelend, ik vindt eigenlijk dat je manager een gesprek met jou en die mensen moet regelen om dit te bespreken en dat ze meer voor jou moet opkomen.

Deel Deze Pagina