pff zit er even doorheen

Discussie in 'De bevalling' gestart door trotsemama27, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al, ik zit er even helemaal doorheen. Ik ben morgen 39 weken zwanger, dus het einde is in zicht. Nu loop ik al 8 weken thuis omdat ik rustig aan moest doen wegens groei achterstand van de baby. We hebben ook al een zoontje van bijna 2 jaar en sinds dat ik thuis ben lopen we allemaal om de beurt te kwakkelen qua gezondheid. Dan ons zoontje weer ziek dan ik weer, bij manlief valt het gelukkig enigzins mee. Nu ben ik weer flink aan de griep en erg slecht geslapen doordat ons zoontje aan het spoken was, of hij nu ook weer ziek word?Ik zie door al dit enrom op tegen de bevalling, want ik zou op dit moment niet weten hoe ik het moet doen ben zo slap als een vaatdoek en zo ontzettend moe :( En dan ook nog eens een zoontje wat steeds ziek is en dan om zijn mama vraagt. Ik moet in het ziekenhuis bevallen dus als hij ziek zou zijn dan ben ik ook niet thuis.Ik hoop zo dat we allemaal opgeknapt zijn als ik eenmaal moet bevallen, maar voor nu hoop ik dat de kleine nog even op zich laat wachten. Sorry voor mijn geklaag maar ik zit er echt even helemaal doorheen. Misschien tips om de lappenmand uit te komen? Of ervaringen met ziek zijn en bevallen?
    Groetjes Trotse mama

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb geen ervaring met ziek zijn en bevallen, maar ik zou als ik jou was een flinke boost vitamine C nemen. Sinaasappeltje persen, mandarijntjes eten...
    Vanavond vroeg naar bed en ik hoop dat je snel weer opknapt!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook ziek, ik kreeg als tip van de vk om echinaforst van dokter Vogel te halen. En ze zei dat je meestal niet gaat bevallen als je ziek bent, je lijf wacht er dan nog even mee :)

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Nou Marijke dan hoop ik dat jou vk gelijk heeft! Zou het nu echt niet zien zitten. Zal ook eens kijken naar dat van dr vogel, bedankt voor de tip!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik hoop het ook, heb gisteren de hele dag overgegeven en vandaag nog 38.4 koorts, daar moet ik paracetamol voor slikken van de vk, want koorts kan de weeen opwekken. Hopelijk blijft de beeb nog een weekje zitten, zodat ik weer op volle kracht er tegenaan kan :D

6. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Oh ik heb gelukkig geen koorts maar flink verkouden alles zit vol en daar word je zo moe van, slapen lukt ook slecht en zeker als je dan nog een klein mannetje hebt wat onrustig is s'nachts.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Pff ja met nog een kleine erbij is het helemaal verschrikkelijk 'snachts..
    Beterschap in ieder geval, en suc6 straks :D We zijn precies even ver!

8. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    ja grappig, ben benieuwd of we echt een kerstkindje gaan krijgen.

9. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    marijke...Hoe gaat het nu met jou? Koorts enzo al over? Hier gelukkig bijna niet meer verkouden.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het gaat goed met mij, koorts is inderdaad over :) Alleen nog een beetje een snotneus, maar dat is niet zo erg.
    Gelukkig gaat het met jou ook goed! Heb je al het gevoel dat er iets gaat gebeuren? Ik niet meer, steeds heb ik van die typische "beginvanbevalling"kwaaltjes, maar steeds gebeurd er niks.. Nou ja, afwachten maar :D

11. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ja denk ook bij ieder pijntje dat het gaat beginnen, de afgelopen 2 daen moest ik veel naar de wc maar vandaag is het weer rustig, word je echt nerveus van!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja ik dus ook, steeds naar de wc, en ik ben anderhalve week geleden al mn slijmprop (of een gedeelte, dat weet ik niet) verloren, maar nog steeds niks...

13. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ja dat schijnt niks te zeggen heb ik wel eens gehoord maar wel spannend hoor! hier nog niks verloren.

14. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Idd echinaforce slikken van vogel. Dat helpt hartstikke snel en lekker paracetamol. Hier ook flink koorts en griep, ik heb gelukkig geen kleintje rondlopen. Maar zou er idd niet aan moeten denken om nu te bevallen.

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Schijnt dat ziek zijn en bevallen niet samengaan. En dat je je dus sowieso opeens veel beter zal voelen op moment dat de bevalling zich aandient (op de gebruikelijke diarree/overgeven na dan).

Succes met de laatste loodjes! Ik vind wachten echt vreselijk :( En ik ben ook al een heel aantal weken thuis omdat dat zo beter uitkwam met mijn studie. Ik weet in ieder geval wel 100 procent zeker dat ik nooit en te nimmer thuisblijfmoeder wil worden pfffft.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik ook niet merle, ik vind er geen bal aan thuis, ik verveel me te pletter, en 'savonds komt mn man thuis en die heb ik ook al niks anders te vertellen dan hoe vaak de hondjes geplast hebben...

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha :) Mijn man zegt zelf ook dat ie blij is dat ik wil blijven werken (studeren dan nog in dit geval). Dan vindt ie me veel boeiender :p

Maar goed, nog een paar weken... Ik hoop alleen echt dat ik niet 2 weken overtijd loop want dan zou ik nog 5 weken moeten!

18. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    :p
    Ik ben dus niet de enige die zich echt DOODverveeld en tegen de muren opklimt? Ik word er echt gek van!
    Aan de ene kant ben ik eenzaam thuis, maar aan de andere kant heb ik totaal geen zin in vriendinnen of (schoon)familie om me heen. Geen zin om te socializen en heb ook niets te melden dan: "ja, nu is mijn buik wel groot geworden he?" Boeiend!

Ik ben blij dat ik een hond en paard heb: tenminste wat frisse lucht op een dag en iets om handen dan het huishouden en gedownloade series kijken :cry:

Eheu! Gelukkig komen de feestdagen eraan...

19. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ja thuisblijf moeder zou voor mij ook niks zijn hoor, al denk je daar soms anders over als je weer werkt want dan mis je in het begin je kleintje wel hoor! maar na een tijdje is dat ook wel weer lekker.

Hier ook weinig gespreksstof hoor en een saaie dag nou heb ik natuurlijk nog een kleintje rond lopen maar daar kan ik nu ook niet zoveel meer mee doen en dat is best zwaar. Zit nu al bijna 10 weken thuis en dan komen inderdaad de muren op je af hoor zeker als je dan tussendoor nog eens ziek bent enzo.

Ik hoop zo dat de kleine er is met de kerst maar goed we moeten het afwachten alles is nu weer rustig! Ik zie aan de andere kant ook wel weer op tegen de bevalling, hoelang gaat het duren en hoeveel pijn gaat het doen enz...

20. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    En ook ik heb niet zo'n behoefte aan bezoek enzo

Deel Deze Pagina