hoi ik ben donna en vandaag 6 weken en een dag vorige week een hcg van 10.000. echo met 8 weken pas afgelopen week een roze wolk; veel klachten en een goed gevoel grote pijnlijke stijve borsten, extreme honger, elke middag om 16u doodmoe, hoofdpijn en vooral; het GEVOEL dat ik zwanger ben. sinds gisteren is dat gevoel weg borsten zijn kleiner en doen geen zeer, normale honger, niet meer moe, en; het GEVOEL dat het misgaat. ik heb geen krampen of bloedverlies maar als ik in de spiegel kijk zie ik niet meer die mooie gloed op mn gezicht.. het klinkt misschien supervaag, en dat spijt me, maar ik ben zo bang... als ik de gyn bel zal ze waarschijnlijk zeggen dat ik moet wachten. is het normaal dat je klachten afnemen? kan ik aan een zwangerschapstest zien of mn hcg verminderd is? moet ik vragen om een bloedonderzoek? superdank alvast voor jullie meedenken.. x
is er niemand die hier iets over kan zeggen? ben enoooooooorm sjacherijnig als bij een ongi geen honger vandaag en krampen... pfff borsten als normaal, niet meer die opgezette joekels van eerst wat moet ik doen? testen? of heeft dat geen zin? x
Ik zag dat de vk ook al had gereageerd. Heb er niet zo veel aan toe te voegen. Het is superrot dat je zo onzeker bent, maar voorlopig is het afwachten... testen heeft inderdaad geen zin. Zelfs als het mis is, zal de test voorlopig nog wel positief uitslaan. Suus
Heeft idd geen zin om te testen. Dat je klachten afnemen zegt niets. Kan wel te maken hebben met een miskraam, maar de kans is groter dat je gewoon weer wat opknapt, je lijf wat aan de hormonen gewend raakt en je dus gewoon weer beter voelt. Zit echt niets anders op dan afwachten, en zolang je niet gaat vloeien, (met krampen en stolsels), is er meestal niets aan de hand...
sannie; ik heb 2 weken lang allerlei klachten gehad; doodmoe, duizelig, hoofdpijn, extreme honger en grote borsten.. het gaat me er dus om dat er een prachtig hcg was op 5 weken nml 10.000 en heel veel klachten, maar die nu 2 dagen verdwenen zijn.. suus dank je wel voor je reactie ik ga toch even de gyn bellen hoop dat ze misschien bloed willen prikken.. x rozemarijke fijn dat je meedenkt.. we zijn 2,5 jaar bezig geweest en nu met ivf zwanger ik ben dus nog nooit eerder zwanger geweest, ben wel erg bang dat het toch niet goed zit.. x
thanks suus, ik ga morgen bellen.. vorige week maandag hebben ze bloed geprikt, kunnen ze misschien met elkaar vergelijken x
Dat kun je zelf uitrekenen. Maar vraag vooral ook aan je gyn morgen of hij de uitslag van morgen goed vindt, want die 72 uur is een gemiddelde, en geen gouden standaard.
hoi, net een echo gehad en een hartje gezien! volgens de echo was ik 6 weken en dat klopt.. pff ben nu zoooo blij! dank je wel iedereen voor alle steun en lieve woorden.. nu op naar volgende week donderdag voor de 2e echo omdat we met ivf zwanger zijn geworden krijg ik extra controles, vandaar.. grt donna