4 weken en 5 dagen en bloed verlies word dit een miskraam/??

Discussie in 'Miskraam' gestart door HaNa540, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben!
    helemaal blij natuurlijk.
    maar nou had ik gister licht roze slijm en vanmorgen helderd rood bloed verlies met afvegen en later ee klein beetje in mijn maadverbandje!
    wat houdt dit in een vroegtijdige miskraam>?
    ik ben zo onzeker de gyn en ha zeggen gewoon afwachten want we kunnen nog niets zien op de echo!
    maar k ben zo ongerust!
    ik hoop op het beste en dat ik wel gewoon heel zwanger ben en dat dit kleine mini mensje wat zo gewenst is dat dat mooi bij me blijft!!!

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Helaas kan ik ook niet meer zeggen als je ha en de gyn. Het is afwachten ,maar het hoeft helemaal niks te beteken. Ik heb 4 mk gehad en nooit geen druppel bloed gezien.

Maak je niet te veel zorgen maken en probeer te genieten. Helaas kan ik er ook niet veel over zeggen. Sorry

Dikke knuf snelly

3. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik reageer net op een zelfde soort topic..ik zal mijn antwoord even copy/pasten!

Poe, in de eerste plaats sterkte met je onzekerheid!

En ten tweede, het kan alle kanten op. Ik ben 4 keer zwanger geweest en alle vier de keren verloor ik bloed, van bruin tot grote dikke rode stolsels (echt alle 4 de keren). Krampen had ik ook. En 2 zwangerschappen liepen mis en de andere 2 liggen boven in bed.

Tijdens de zwangerschap van mijn zoon (2e) had zelfs de gyn er een hard hoofd in, omdat het en achterliep op de echo en omdat ik zoveel bloed verloor. En ik ben met 38 weken bevallen van een reuze baby. Ik testte ook altijd wel positief. Na de eerste zwangerschap, die later misliep (geen idee precies wanneer, maar het was een groot en compleet kindje, waarschijnlijk rond 14 weken), testte ik nog heel lang na het verliezen van het kindje positief.

Waar die bloedingen vandaan kwamen in de andere zwangerschappen? Geen idee!

Waardeloos dus en veel onzekerheid. Met een echo kun je nu ook nog niets zien, maar misschien kan een vk of een gyn een echo maken om te kijken of het baarmoederslijmvlies intact is en of de zwangerschapsring aanwezig is. Meestal kan dat zo rond 5 weken. Ik heb met 5 weken een echo gehad van mijn 2e zwangerschap, mede omdat het al eens mis was gegaan

Heel veel sterkte. Enne, je kunt niets doen en je kunt er niets aandoen! Het wachten is vreselijk!

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Knuffel voor jou!
    XMarilene

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik weet dat k moet afwachten en dat het allemaal niets zegt.
    het bloedverlies is niet meer geworden het is te vergelijken met de laatste dag van me menstruatie.
    dus ja wat te doen, wachten en nog eens wachten.
    Ik heb besloten vrijdag nog eens te testen en dan nog eens met de gyn te bellen!
    In de hoop dat z wat kunnen doen! of zien!
    maar we wachten af.
    Thanx en mamavand

Deel Deze Pagina