bang voor een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annanina, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annanina

Annanina Lid

26 okt 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

Ik heb al de hele week buikpijn en nu lees ik hier en daar wel dat dit er ook gewoon bij hoort. maar toch blijf ik bang voor een miskraam. elke keer als ik naar de wc ben geweest controleer ik het papier op bloed en tuur in de pot.

is deze angst nu terecht of maak ik me weer zorgen om niks?

dit is mn eerste zwangerschap en ik zit met zoveel vragen en maak me overal druk over.

groetjes Anna

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi,

Er gebeurd nogal wat in je lichaam nu. Er groeit een kindje in je. Nieuw voor jou maar ook voor je lijf.
    Je darmen verplaatsen, je baarmoeder groeit, je banden rekken op. Daar kun je allemaal buikpijn van hebben.
    Probeer te genieten meis, je hebt het niet in de hand mocht het toch fout gaan. laat de tijd dat het wel goed gaat niet overschaduwen door onnodige zorgen!

Gefeliciteerd!!

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Dat je het allemaal spannend vind is heel normaal. Er groeit iets in je, dat is bijzonder! Het is je eerste keer en dus weet je niet wat je kan verwachten.
    Ze zeggen altijd dat de eerste 12 weken het meeste kans is op een miskraam. Ik vond die weken dan ook erg spannend en keek ook steeds of ik geen bloedverlies had. Dus ik herken het wel.
    Maar probeer er ook van te genieten, er groeit iets in je, gemaakt uit liefde! Gefeliciteerd!

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Probeer het echt los te laten. Klinkt cru maar als het fout gaat.......gaat het fout. Je kan daar echt niks aan doen. Maar al die stress nu is niet goed voor jou en het kindje wat hard aan het groeien is in je. Er horen gewoon pijntjes en krampjes bij in het begin.
    Probeer echt een beetje te genieten van het wondertje in je!

Deel Deze Pagina