loopt de test af? wie kijkt mee?

Discussie in 'Miskraam' gestart door frummelk, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Na bloedverlies ben ik momenteel regelmatig aan het testen. Het maakt me zo verschrikkelijk onzeker. Ik heb drie testen. Een van vorige week zondag middag (BBovenste op foto) Een van dinsdag of woensdag ochtend (middelste) en een van nu net. (Onderste)

Wat vinden jullie? mag ik nog wat hoop houden?

Bekijk bijlage 431239

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    #2 frummelk, 29 nov 2014
    Laatst bewerkt: 29 nov 2014
    Ik vind van de onderste de test streep niet net zo donker als de controle streep. ... vandaar mijn vraag ;)

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nou nee hoor, je testen zijn prima lijkt me! Ik zou een moord doen voor zo'n mooi rijtje! Lekker genieten nu en niet meer testen, je maakt jezelf alleen maar gek.
    Ondanks donkere teststrepen kan het ook nog mis gaan namelijk...

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Je test is prima hoor.De teststreep is wat donkerder uitgevallen als bij de rest....De controlestreep is echt veel donkerder als die daarboven.

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Dat klopt madelein. Zit mezelf op te vreten. Maar had met name gisteren redelijk wat oud bloed verlies zelfs met stolseltjes. Zit nu ook op de termijn waarop het bij mij meestal mis gaat (6 weken). Je probeert dan toch ergens houvast in te zoeken. Verloskundige wil geen echo maken :(

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik snap je heel goed, maar het heeft geen zin... Ik weet precies hoe het voelt, want ben zelf ook altijd zo'n test freak. Maar probeer de rust in jezelf even terug te vinden.
    Heb je veel Mk gehad?
    Wat vreselijk achterlijk dat je vk geen echo wil maken!! Kan je niet over stappen naar een ander?? Lijkt me een goede reden om wel een echo te maken, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
    Oud bloed kan erbij horen, zolang het niet rood is zegt het niet zoveel.
    Ik duim voor je dat alles goed gaat, aan je testen ligt het niet in ieder geval!

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hun apparatuur is niet goed genoeg zegt ze. Kan pas vanaf 7 weken. Zit zelf te denken om de huisarts maandag te bellen voor een eventuele verwijzing naar de gynaecoloog.
    Ik heb namelijk twee maal al een keizersnede gehad én ben nu binnen 8 maanden zwanger. Ben bang dat er misschien iete met het litteken is?

Is dat raar?

Heb inderdaad meerdere miskramen gehad. Maar ook twee gezonde kinderen. Mag niet klagen dus

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Volgens mij kan het na 8 maanden geen kwaad, maar mijn ervaring is wel dat je gevoel vaak gelijk heeft ( in mijn geval dan, weet niet hoe dat normaal voor jou is).
    Je bent nu 6 weken toch? Kan je niet voor eind volgende week een afspraak maken dan? Donderdag of zo? Die 5 dagen zijn misschien nog wel te overzien voor je.
    Je huisarts kan je bellen als je daar goed contact mee hebt. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze je hiervoor doorverwijzen naar een gyn. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk!

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijne is nooit donkerder geweest dan mijn avatar nu laat zien. stop met testen en jezelf onzeker maken :) zal voor je duimen dat alles goed zit

10. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Madelein Ik zal maandag de verloskundige nogmaals bellen. Wat de risico's zijn mbt het litteken. Lief dat je meedenkt. Je hebt ook al heel wat meegemaakt he?

Beckje Dankjewel voor het duimen!

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja zou ik doen idd, en dan gewoon vragen om een echo deze ( of eigenlijk nu volgende) week nog. Willen ze dat niet zou ik je ha bellen en het uitleggen.
    Helaas hebben wij wel wat ervaring met een hoop dingen inmiddels ja.

Komt vast goed meis!! Ik duim me rot!

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik zag het in je handtekening.
    Is je zoontje geboren door gbs? Of was jij dat niet?

13. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Even de huisarts bellen.
    Die heeft mij ook doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo toen. Was niet heel erg nodig volgens haar maar mocht wel. Scheelde mij een hoop stress.

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind je tests er mooi knal uitzien en echt niet lichter.

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik ga inderdaad even om een echo vragen. Al weet ik uit ervaring dat ook dat niet alles zegt. Op dezelfde dag dat ik een kloppend hartje op de echo zag kreeg ik een miskraam

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jep dat ben ik. Morgen alweer een jaar geleden :(

Laat even weten wat je ha zegt morgen. Komt vast goed meis!! Probeer de moed erin te houden!

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Al een jaar geleden. Wow! Time flies even when you're not having fun. Sterkte morgen. Ga je nog 'iets' doen?

Mijn oudste is direct na de bevalling ernstig ziek geworden door die $#@#gbs. Vandaar dat ik het heb onthouden.

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb mezelf ook gek gemaakt, maar kv testen verschillen onderling ook nog wel (ik had met dezelfde urine twee erg verschillende testen). Erg in de rats gezeten. Dat was in juni dit jaar. Zie banner ;)

19. Chantalhoo

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zo druk maken meid!
    Ik zou zeggen bel het ziekenhuis die hebben wel het juiste spul om even een kijkje te nemen . Doen ze dat niet maak het ze dan maar moeilijk je betaal niet voor niks ziekenfonds

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja aan de ene kant is het snel gegaan, aan de andere kant tergend langzaam. Vorig jaar hadden we zo gehoopt inmiddels alweer lang en breed zwanger te zijn, helaas :(.

We gaan niets speciaals doen. Net lekker uit eten geweest, en voor mij is morgen even een dag om echt overal bij stil te staan. Dus lekker thuis samen, foto's en geboortebewijs enzo weer even goed bekijken. Ik hoef dan vrijdag pas weer te werken, ideaal. Mag mezelf dus een paar dagen 'zielig vinden ;).

Wat naar dat jouw kindje zo ziek geworden is, alles wel goed gekomen hopelijk?

Deel Deze Pagina