Ik heb zojuist vernomen dat een goede vriendin van me een missed abortion heeft gehad Ze was 9 weken zwanger. Ik vind het zo rot voor haar. Om haar een hart onder de riem te steken wil ik graag een kaartje sturen en zou er graag een gedichtje opzetten. Heb al gezocht op internet maar het lukt niet echt. Iemand een idee? Alvast bedankt! Groetjes Otje
ik zal altijd aan je denken, als een kind van vlees en bloed en je zult groeien in mijn gedachten, zoals elke baby doet nooit zal ik je meer vergeten, ook al was je nog zo klein ik zal je koesteren in gedachten, jij zal altijd bij je moeder zijn mischien is dit iets voor je wat ontzettend lief dat je haar een kaartje met een gedicht wilt sturen iets wat een mens echt nodig heeft, al zet je er gewoon tekst in is het al goed meid. woorden van een iemand die je lief hebt zijn zo fijn. top van je en sterkte met het verlies ook voor jou is dat niet makkelijk. knuf miriam
Deze vind ik erg mooi: Zo jong, nooit geweten wat leven was. Zo jong, nooit geweten wat ademen was. Zo jong, nooit geweten wat liefde was. Zo jong, nooit geweten wat verdriet was. Nooit geboren, maar toch bestaan.
Okey het is wat lang, maar door dit gedicht was ik zelf erg ontroerd na mijn missed abortion. Ik kan het nog steeds niet droog houden als ik het lees... Je nooit een naam gegeven Nooit je stem gehoord Nooit je warme lichaam Tegen mijn borst gevoeld Je nooit horen huilen Nooit je ogen zien kijken Nooit heb je mijn vinger Met je hand omklemd Ik wil zo graag Voor altijd, jou tegen mij aan Voor altijd, je zien spelen Voor altijd, jou hand in de mijne Maar, Nooit zal ik je stem horen Nooit je ogen de wereld zien ontdekken Nooit je haren strelen Als je rustig ligt te slapen Voor altijd bewaar ik Jou in mijn hart Altijd duurt heel lang Nooit meer, nog veel langer
Bedankt voor het meedenken en de mooie gedichten! Ik heb gekozen voor het gedichtje van "wannabemommie". Groetjes Otje