HI iedereen, Wat leuk al die reacties! Iedereen heeft gelijk, het is ook een luxe probleem. En tuurlijk moet ik eerst afwachten of ik een posi test in mijn handen krijg! want het moet je ook maar gegunt worden toch? [-o< En voor mij ook, liever 2 dan geen! Maar het zou wel even slikken zijn! En ik ben er van overtuigt dat alles in het begin moeilijk is, dat is ook met één kindje maar uiteindleijk wordt alles normaal! Ik wist niet dat alleen de vrouw dat kon bepalen, ik ben zelf wel van een twee-eige tweeling en mijn moeder was tijdens de eerste zwangerschap ook zwanger van een tweeling, maar ééntje heeft het vroeg in de zwangerschap niet gehaald! En ik zou ook blij zijn met een tweeling absoluut want het lijkt me heerlijk twee kleintje op mijn arm en je bent wel in één keer klaar want ik wil 2 kinderen maar het zou toch even slikken zijn! Ach de natuur bepaald dus ik kan iks anders doen dan afwachten. Groetjes Sanne
Voor een twee-eiïge tweeling heb je twee eitjes nodig en laat dat nou verzorgd worden door de vrouw Ik hoop dat je gauw zwanger bent, van 1 of van 2 beauty's :-D Elmo
Tja als je het zo bekijkt, is het erg logisch! Stom... Ik hoop ook dat ik gauw een posi test in handen hebt nog 9 dagen, dan kan ik testen! Spannend.... En tja dan afwachten tot de eerste echo en dan zou ik het weten. En als het er twee zijn, heb ik tijd zat om aan het idee te wennen en me erop voorbereiden Nou nu maar duimen voor me. Groetjes Sanne
Hoi allemaal, Ik zal het je nog sterker vertellen. Bij mijn moeder thuis zijn ze met 4 tweelingen en 3 "eenlingen". Van al die tweelingen is mijn moeder de eerste die zelf ook een tweeling (m'n broertjes) op de wereld heeft gezet. Dus ook ik heb denk ik, ook gezien m'n leeftijd, een wat grotere kans, en ik zou het niet erg vinden. Dat het een generatie overslaat klopt dus ook niet altijd. We'll see, ben wel heeeel benieuwd... Ik hou jullie op de hoogte Liefs, Con