Advies gevraagd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladytwister, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Goedenmorgen meiden

op het moment ben ik 39 weken en 6 dagen zwanger en ben het zo zat dat ik ff de weg kwijt ben sinds een week of 6 slaap ik heel erg slecht gemiddeld maar 2 tot 3 uur per nacht dus enorme slaap tekort :( en helaas kan ik die overdag niet inhalen omdat ik nog een dochtertje heb lopen daarbij heb ik ook enorme last van mijn bekken ... nu heb ik doordat ik zo slecht slaap en aardig wat pijn heb echt een verschrikkelijk humeur en ben niet te genieten en heb daardoor al menig keren enorme ruzie met mijn man gehad alleen maar vanwege het feit dat ik gewoon helemaal op ben... nu ben ik maandag gestript op eigen verzoek maar helaas heeft dat niet geholpen nu wil de vk me pas weer zien over 1,5 week maar ik ben zo bang dat ik dat niet trek :( en dat als de bevalling straks wel begint ik het gewoon emotioneel en fisiek niet trek
    wat zouden jullie doen?

2. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik denk dat je de vk gewoon kunt bellen en je zorgen uiten.

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ja idd zou ook eens even bellen...

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je vk bellen en vertellen dat je met zo weinig slaap niet verder kan.
    Zij kunnen je slaap medicatie geven en anders door verwijzen naar het ziekenhuis om daar bij te slapen en evt inleiden bespreken.

Wees eerlijk en geef gewoon goed aan hoe en wat.

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Kan je dochtertje niet een dagje naar een oppas? Kan jij misschien ff bijtanken? Sterkte meis! Zet m op

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik ken het slecht slapen helemaal(ookal heb ik geen dochtertje rondlopen). Ik slaap slecht vanwege de rugpijn, ook 's nachts.
    Mijn verloskundige adviseerde me 1 of 2 paracetamols in te nemen voor het slapen gaan. Je mag er 6 op een dag en dat kan echt helemaal geen kwaad! En ik merk dat het nu wel beter gaat;)...

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Bellen naar de vk en vertellen dat je er zo doorheen zit.

Ook je partner duidelijk maken dat hij je nog meer moet ondersteunen. Kan hij geen vrij krijgen een dagje of al is het een middag.

Probeer de boel de boel te laten en alleen echt het noodzakelijke te doen.

Veel sterkte met de laatste loodjes

Deel Deze Pagina