Bang voor gemeenschap.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Zomerrr, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

@Zomerrrrrrrrrrrrrrrrr wie geht's??

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Je geeft borstvoeding, dus dat kan nog even duren. Ik geef ook borstvoeding, maar ik heb hele slaperige meiden. Ze sliepen allebei snel door en daardoor zit er al veels te lang tussen de laatste en de eerste voeding. Bij beide dames na een maand of drie dus alweer vrolijk ongesteld:(.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

ja das niet fijn maar nachtvoeden ook niet :(

Was bij de eerste na kleine 8 maand weer zover, overigens sliep ze nog niet door toen..

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Je raad nooit wat ik vannacht gedaan heb:$:$

Hoe gaat het met jou?

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Ah super!!! Veel pijn gehad?

Hier t zelfde.. Denk dat het ook door de BV komt, totaal geen libido net als bij de oudste

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    De eerste keer vond ik echt hels maar vannacht deed wel zeer maar niet meer als normaal...

Neem lekker je tijd meid en begon er pas aan wanneer het voor jou goed voelt!

7. 2jees

2jees Niet meer actief

nou, gelukkig maar!

Ja absoluut ;) Meestal slaapt kleintje nog bij ons ;)

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik dacht:

Ik durf en kan wel 41u weeën hebben en zo'n brok van 3kg730 eruit duwen, dan kan mijn man zijn gedoe (wat dan enorm klein lijkt) er wel in ;)

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ja, er zitten allebei nadelen aan. Maar bij mij is het misschien maar goed dat mijn lichaam toch een eisprong heeft, want het heeft er dan wel weer voor gezorgd dat het vrijen soepeler gaat en bloeden doe ik toch wel na het plaatsen van mijn spiraal:x!

@zommerr: Dat lijkt de goede kant op te gaan meid.

10. 2jees

2jees Niet meer actief

@Banjabes, dat is zo, het doet veel denk ik.

@Elance haha dat dacht ik ook maar is totaal niet te vergelijken. Dit gaat er in en dat er uit;) maar top voor je!

@Zomerrr ik denk veel aan je ;)

11. 2jees

2jees Niet meer actief

hier voor het eerst weer ff geknuffeld na zoveel maanden. helaas kreeg ik hyperventilatie.. doodop na die tijd en na een half uur kwam dochterlief.. Ik merkte het amper. mn man heeft haar aan mn borst gelegd en zijn allen in slaap gevallen ;)

Deel Deze Pagina