Hoi hoi dames, ik ben zelf gek op bakken. Broodjes, koekjes, taartjes etc ben er allemaal gek op. dacht wrm geen topic openen waar we ons bakkunsten kunnen delen. Fotos en recepten zijn altijd leuk. dus wat ga jij vandaag bakken? xxx
Leuk topic! Vandaag ga ik niks bakken, maar morgen denk ik wel nl. brood. Ik maak altijd m'n eigen brood en er zijn nu nog 3 sneetjes over. En dan bak ik er altijd twee tegelijk om kosten te besparen (en het is handiger).
Was er laatst ook al een geopend . Staan al wat leuke ideeen is. Hier is ie : http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/503298-gaan-bakken-vandaag.html
Deze topic vraagt ts hulp voor een lekker recept. In deze topic wil ik graag dat iedereen meemag delen
Knap dat je daar tijd en zin voor hebt. heb soms niet eens tijd of zin om de brood uit de vriezer te halen.
Ik heb net mijn tweede brood uit de oven gehaald en er staan er nog twee te rijzen Het recept dat ik heb gebruikt is van Levine uitdekeukenvanarden, het frans landbrood Echt heerlijk! Gister heb ik met de kinderen cupcakes gebakken en versierd met marsepein Voor morgen staan broodjes bapao op de planning
Haha... Nou ja, moet wel zeggen dat hier niet ontzettend veel brood wordt gegeten dus met die 2 broden doen we ook wel een tijdje. Ik bak ook ander brood dat we bij de maaltijd eten, gewoon plat brood in de pan. Eigenlijk is brood maken, zelfs zonder machine, niet zoveel werk hoor! Het meeste tijd zit in rijzen en bakken en daar hoef je niks voor te doen.
Donauwellen - Rudolph's Bakery | 24Kitchen Zag ze laatst een keer op TV, die wil ik weleens uitproberen
Zoveel werk is dat toch niet? Tenzij je ze voor 10 personen moet bakken haha. Je kan ook het recept halveren of zelfs voor minder maken en dan ben je zo klaar.
Gisteren gruwelijk lekkere chewy chocolat chip cookies gemaakt, vandaag dus niks in de planning. Wil wel heel graag een keer brood maken, nog nooit gedaan, dus misschien morgen
Ik denk alleen een cake. Met appeltjes.. Moet nog 2 broden voor m'n schoonouders bakken maar dat kan pas donderdag ofZo.. Mmm... Heb wel zin in bakken, maar het moet ook altijd weer op haha
Brood mislukt altijd bij mij. Het lijkt meer op cake ofzo helemaal niet naar brood zoals we het kennen uit de supermarkt. ondanks het recept uit dekeukenvanarden
Oeh. Ik heb laatst een recept van een chocolade cheesecake met banaan uitgeknipt uit de Allerhande. Denk dat ik die vandaag ga maken!