Hallo, Mijn vriend heeft het idee om een vriendschappagina te beginnen. Net zoiets als lexa maar dan zonder de "relatie". Voor jong en oud. Wat denken jullie? Zou dit werken? Groetjes!
zou het er niet opzetten zometeen is iemand je voor (grpaje hoor) denk dat er al best veel is hyves facebook etc etc
of echt puur om vriendschappen te krijgen.. dat je kan zoeken op bv hobby's etc etc dat is wel grappig opzich maar dat kan je ook via hyves enzo
ja dat kan.. je voert in het begin je favo merken, tv programmas, games, eten etc etc in als je daar op klikt krijg je mensen die diezelfde interesses hebben ingevoert
Als je op Hyves zoekt naar bijv. Postzegels en dan op Hyves klikt bij het zoekveld, kun je groepen postzegelverzamelaars vinden, lid worden van deze hyves en vrienden maken
Hyves vind ik persoonlijk wel anders dan een site die speciaal opgezet is voor mensen die vriendschappen zoeken. Hyves is toch meer afstandelijk en meer alleen online. Ik zou wel geinteresseerd zijn Weet dat er een betaalde site is hiervoor ik dacht iets als nieuwemensenlerenkennen.nl oid. Maar die vind ik zelf nogal popiejopie. Trok mij in elk geval niet om lid te worden.
Ik denk dat t best kan werken, mits het niet ook weer zo'n dure betaalsite is, want die zijn er al zat. En er is nog best een taboe op 'geen vrienden hebben', maar er zijn volgens mij zat mensen die in dat schuitje zitten.
Leuk idee hoor ik wil soms ook wel gewoon even kletsen , even chatten , anoniem zonder meteen alle je vrienden in je msn lastig te vallen. maar dan kom je meteen op site waar staat vriendschappen zoeken of gewoon kletsen , ga je daar meteen door 100 prive brichten ,mannen die zeggen hoi alles goed , denk je eerst oke ,maar daarna komt de vraag , hoe zie je eruit en wat heb je aan zou graag site willen ,of chat liefste waar je met allenstaande moeder ,dus moeder met moeder willen kletsen als ze s'vonds allen op bank moeten ,over hun dag , problemen enzo en niet meteen over sex
Zulke sites zijn er al veel te veel. Daarnaast zal het gros van de bezoekers het type zijn dat maar op 1 ding uit is, maakt niet uit wat het doel van de site is.
Doen!! Laat me maar even weten wanneer het zover is, dan kan ik mezelf direct inschrijven.. Het lijkt mij erg fijn om eindelijk eens mijn vriendenkring uit te kunnen breiden. Ik vind het nu erg lastig om nieuwe contacten te leggen. Ik sport niet meer en ik heb ook niet echt een hobby. Uitgaan doe ik ook nooit dus ja hoe kom je iemand tegen hè. Het aanbod wat er nu is, daar kom je idd mannen tegen die na zo'n 5 min. toch vragen wat je aan hebt e.d. Laatst wel een leuk contact gelegd met een vrouw.. bleek ze uiteindelijk ook graag te willen weten wat ik aan heb (of ik doe iets verkeerd hoor)
hahahah Gwen ,heb je dat weer he tja ook vrouwen willen wat he ,maar lastig denk je even leuke vriendschap gesprek te voeren wordt het opeens spannend , neh ook niks voor mij hoor,,ondanks dat ik steeds roep dat ik lesbisch wil worden want ik wil nooit meer een man , is het toch lastig als je dat niet bent maar ik ken wel genoeg vrienden die partner hebben gevonden via een datesite ,en toch zijn er genoeg rare type tussen denk ik dus ik zou het niet durven maar wat je zegt , ik heb ook geen hobby,ga niet uit ,dus zou niet weten waar ik ooit als aan toe ben leuke iemand zou tegen komen
Leuk idee! Zeker als je bijvoorbeeld ergens nieuw komt te wonen en kent nog niemand daar! Ik zou wel geinteresseert zijn, al ben ik niet echt iemand die een grote club vrienden heeft!