Ideen gezocht jongenskamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaatje85, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Help ! Ik heb geen inspiratie ... wie helpt ?

We zijn nu bezig met Levi zijn volgende kamer.
    1 kant van de kamer wordt al gevuld met een bedmeubel, laatjes ect.

Maar nu hebben we aan de andere kant 1 grote muur die nog helemaal leeg is.
    Er zit een behang op van licht groen en licht blauw gestreept met een creme streepje ertussen ( zie foto )

http://94.100.115.142/837050001-837100000/837069901-837070000/837069949_5_NXww.jpeg

Iemand een leuk idee om aan de andere muur te hangen , er op te plakken ect ?

Alvast bedankt

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke kamer al zeg!
    Prachtig behang :)
    Misschien zou een groot krijtbord leuk zijn?
    boekenkast?
    Fotolijstjes ophangen.
    Als hij gek is van auto's een mooie autoposter ingelijst?

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    owja, wel zilvere lijstjes, staat mooi bij groen :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is normaal wel mijn ding,maar weet uit ervaring dat het dan ook heel rommelig kan worden.

Wil eigenlijk een groot geheel ofzo.
    De muur is 2.40 hoog en ongeveer 4 meter breed.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zou hem, gezien de kamervullende meubeltjes, gewoon leeghouden. Maakt het ruimtelijk.

Wil je toch iets ophangen, dan misschien zo'n leuke meetlat (houten) waar je Levi regelmatig kan meten.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Een muursticker? of van die Letters van Piepschuim en dan met zijn eigen naam. Heb ik ook op de kamer van mijn zoon. Mijn zoon heeft Groen/blauw behang met vel gekleurde blokken er door heen heb de Letters Rood geschilderd en moet zeggen dat ik het heel mooi vind :D krijg er ook veel reacties op. En een muursticker heb ik laten maken op internet, met zijn naam en geboortedatum krijg ik ook heel veel positieve reacties op. En bij de Praxis heb ik zo'n roomdivider gehaald met die vel gekleurde mandjes en dat staat ook erg leuk.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leeg laten vind ik zo leeg .....

Zo'n muursticker met naam vind ik erg gaaf maar dat hebben onze buren al voor beide kids en dan voel ik me weer zo'n na-aper... maar ja daar kan ik natuurlijk gewoon overheen stappen.

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    knalgroen (lime) of knalblauwe muur schilderen, en in de contrasterende kleur (dus blauw of lime) er een beest opschilderen, dit kan bijv. ook met schoolbordverf, die heb je in verschillende kleuren, ziet er leuk uit.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk idee maar geloof niet dat je mijn man daar blij mee maakt. Die heeft het afgelopen weekend behangen ;)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn collega heeft op een blinde muur bij haar dochter een boom geschilderd en de blaadjes gemaakt van het behang wat aan een andere muur hing.

Dus: boomstam met takken schilderen (zijn ook muurstickers van) en de blaadjes uitknippen uit restjes behand en opplakken. Staat super. Ze zeggen elke avond samen de droomboom welterusten :p

Je kan zulke bomen trouwens ook helemaal als muursticker bestellen.

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze ga ik onthouden voor als mijn dochter een andere kamerinrichting gaat krijgen.
    Erg leuk idee

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is wel een heel leuk idee !
    Heb gister idd naar die sticker bomen gekeken

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik weet niet of je creatief bent?
    Ik zou denken, een mooie grote schildering van zijn favoriete slaapknuffel ofzo. Of misschien is hij wel gek op auto's? Of zoals ik net hierboven ook al ergens las: een wand met schoolbordkrijt? Hoewel dat wel heel donker is...

Voor onze tweede heb ik destijds een wand helemaal geschilderd met een onderzee-tafereel, dat was zo mooi geworden. Hij was helemaal lijp van vissen en schelpen en allerlei diertjes onder water en hij was zo trots op zijn onderzee-wand.
    Zooo stom dat ik dat nooit op de foto heb gezet destijds! :(

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de tips

Sannaa, ik zie alleen een inlogscherm,maar 80 euro is toch wel boven het budget voor die muur

Kisbaba, ben zelf niet creatief, maar heb wel een crea vriendin,maar vind het ook wel weer zonde van het nieuwe behang.

Schoolbord vind ik leuk maar dan voor beneden, niet voor op zijn slaapkamer

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
  16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die zat ik nu idd te bekijken. Idd erg leuk !

17. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik ben helemaal fan van een kasteel thema voor een jongens kamer (zie fotoboek haha)
    Dus ik zou bv kantelen uit MDF zagen en dat dan als een soort lambrisering tegen de muur aan hangen. Dat kun je dan in een kleur schilderen en dan blijft het nog vrij rustig. Je zou ze eventueel ook met schoolbordverf kunnen verven dat is helemaal gaaf!

Tja en anders zou ik voor deze muursticker gaan -klik-

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Heb je dat zelf gemaakt? dat kasteel e.d.? echt heel leuk en origineel! kan je niet eens bij mij langs komen als mijn zoon van het ledikantje naart grote bed moet? ;) haha. Ik wil graag een origineel bed hebben voor mijn zoon als het zover is maar ben helaas niet handig met hout verder wel aardig creatief :)

19. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    #20 Chingy, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    Een vriend van ons heeft dat gemaakt. Ik heb alleen maar geholpen met koffie zetten :) Maar als jullie aan de klus gaan kom ik wel langs hoor met een pot koffie;) haha

edit: Ik heb even gegoogled en ik kwam dit nog tegen:
    wonen.nl alles over wonen
    Producten - Kinderbedden - Kasteelbed - Wildkidzz.com
    Misschien heb je er iets aan

Deel Deze Pagina