rode hond

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ivana, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ik moet even wat kwijt want ik vind het zo zielig voor mijn meissie. Anderhalve week geleden 1 dag voor haar 1e verjaardag zijn we naar de dokter geweest en bleek ze weer oorontsteking te hebben. Ze kreeg antibiotica en het ging wel ze was wel wat verkouden maar niet heel erg ziek. Maar nu afgelpen zaterdag kreeg ze in de middag koorts en dat heeft aangehouden tot aan dinsdag. Ze was echt heel beroerd en lusteloos. Maandag waren we al naar de huisartsenpost geweest maar die zeiden dat het waarschijnlijk een griep was. Maar dinsdag avond kreeg ze allemaal uitslag en gisteren weer naar mijn eigen huisarts geweest en die constateerde rode hond. Echt zo zielig ze voelt zich nu gelukkig al wat beter maar is nog steeds heel moe en slaapt heel veel. Hoop echt het snel over is voor haar.
    Dus ook voor jullie mochten jullie kindjes ziek zijn dan zou het rode hond kunnen zijn want volgens mijn huisarts heerst het.

Liefs Ivana

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Was ze dan niet ingeënt?

3. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Nee nog niet want die krijgt ze pas bij 14 maanden en ze is net 1 jaar geworden. Maar ook dat zegt blijkbaar niets want ik heb begrepen dat ook al ben je ingeënt dan kun je het als nog krijgen. Maar misschien heb ik het ook wel fout en kan dat niet. Maarja ze heeft het nu maar gehad.

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Oh...zielig
    Geef haar een dikke knuffel van me :)
    En veel beterschap met d'r.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, er kan altijd een virusje dat net een beetje anders is rondwaren, vaccinatie is nooit 100%. Sterkte!

Deel Deze Pagina