bang voor kamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja, potverdorie... nu ben ik natuurlijk supernieuwsgierig dames ;)

2. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf een rozekwarts naast mijn bed staan een vrij grote.. voor de kleine man heb ik een ametist in zijn kamer een berg kristal en iets wat ook wit is (weet de naam niet meer) ,.. deze zijn door mijn schoonmoeder in zijn kamer opgesteld zij heeft er blijbaar verstand van (denkt ze)..maar goed het helpt niet altijd maar weghalen durf ik ze ook niet,,,

ga ff opziek voor je voor die witte kristal..

3. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D

oh super intressant vind ik dit.. ik zie niet overledenen en ik weet niet of ik ze voel.. maar ik voel wel of er iets negatiefs gaat gebeuren..
    mijn linker ringvinger gaat dan enorm steken .. dit heb ik ook al van kleins aan af en tot nu toe is het altijd uitgekomen.. het zijn vaak kleine dingen..bv dat ik savonds al weet hoe de nacht gaat verlopen..heel raar is dat.. maar goed OFF topic,,,

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

even een update, we hebben gisteren het bedje gedraaid, en er zit al meteen vooruitgang in. we zijn er nog niet, maar het gegil is al een stuk minder, het heeft maar een kwartier geduurd voordat ze in slaap viel, en is vannacht maar 1 keer wakker geworden..

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb dus precies hetzelfde als jou... alleen is mijn kleine al 2 jaar... nooooit problemen gehad, tot gisteren... word er een beetje radeloos van. heb zelf het idee dat hij wat gezien heeft want hij zegt: Eng, jamie bang en wijst dan naar een hoek in zijn kamer en naar zijn gordijn :S ik snap er helemaal niks van! ik vind het zo zielig voor mijn ventje! ik weet wat het is om in een kamer te "moeten" slapen terwijl je er doodsbang bent! dit wil ik mijn kereltje echt niet aan doen..

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hey miffy, ik kan je fotoalbum niet bekijken :(

PS fijn dat het vannacht al beter is gegaan... had het dan toch iets met de opstelling van het kamertje te maken?

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

@miffy77: hij stond op alleen vrienden zag ik net. heb m aangepast!

ik dekk idd dat het daar toch iets mee te maken heeft gehad, of het nu komt door het aarden ofzo, of omdat die muur qua kleurgebruik toch rustiger is, ik heb geen idee..
    net wel even gehuild, maar ze slaapt nu ook gewoon. ze ligt ook rustiger, wat minder te spartelen.

Deel Deze Pagina