Hoi hoi dames, Even hulp gezocht!! Ik ben afgelopen 6 mei ongesteld geworden, 2 maanden daarvoor en de maand daarvoor een keurige cyclus van 30 en 28 dagen. Nu dacht ik dat ik afgelopen ma en di mijn eisprong voelde. Wat opzich ook goed zou kunnen. Wit slijmverlies kwam daarbij kijken. Maar tot mijn grote verbazing ben ik zojuist ongesteld geworden.. Het is 22 mei.. Hoe kan dit???!daar zitten maar 16 dagen tussen.. Maak me nu wel zorgen zo kort op elkaar. Kan dit iets anders zijn of betekenen?? Alvast bedankt!!
Ik zie het net voor het eerst, is sinds vandaag dus weet niet of het ongesteld zijn is of een evt innestelingsbloeding. Voor ik de pil slikte was ik het ook altijd netjes om de 4 weken.. Dus vind dit best vreemd
Heb net ook gelezen dat dit idd een ovulatiebloeding kan zijn, net na je eisprong. Omdat ik die naar mijn weten een paar dagen geleden heb gehad zou dit best kunnen. Betekend een ovulatie bloeding ook dat er nu waarschijnlijk geen bevruchting plaats heeft gevonden of heeft dit er niets mee te maken? En moet ik dan vanaf vandaag weer 4 weken verder tellen of gewoon nog 14 doen voor ik 'echt' weer ongesteld word? Dank jullie wel!