Allereerst gefeliciteerd. En ja helaas herken ik dit, ik sta er nu ook anders in. Laten we heel hard hopen dat het allemaal goed mag gaan en dat deze beeb mooi blijft plakken.
dank je wel meid en jij ook van harte gefeliciteerd ook met je zwangerschap en mag god je een plak beeb weer geven
ohh wat snap ik je angst goed!! Mijn mks waren rond de 14/15 weken zit ik nu midden in. Maar dit moet gewoon goed gaan komen. Ik duim voor je. En hoop op een mooie plakbeeb!
Gefeliciteerd!! Je angsten zijn begrijpelijk! Ik heb ook herhaaldelijke miskramen gehad en je word er gewoon bang voor, bij elk pijntje, steekje etc. Probeer er ook een beetje van te genieten! Krijg je ook een vroege echo?
dank jullie wel voor alle lieve reacties dames ik zal indd proberen te genieten maar de angst heerst er ook bij ik heb bij mijn huisarts om utrogestan gevraagd en hij is akkoord mee gegaan dus heb ik 100 mg oraal 1 p.d tot de 12 de week ik zal het wel eerst gaan overleggen nu ik echt zwanger ben maar ik hoop wel dat ik vroege echo kan krijgen ,de vorige keer was met 5 weken toen zeiden ze we zien niets dus moest ik de week erop terug komen en onderweg erheen begon ik te bloeden en kreeg een echo en er was niets meer te zien dus was weer clean maar nu hoop ik ergens op een wonder van boven .
Heel herkenbaar...hier ook 3 miskramen gehad. Heb je geen onderzoeken gehad na de drie miskramen? Hier bleek een stollingsziekte de boosdoener. Maar ook al is er medicatie en extra controle, het blijft zo spannend! Sterkte en succes!
Hoi dat is helemaal waar jah ik heb bloedonderzoeken gehad alles was goed behalve mijn vitamin d was erg laag maar volgens de gynacoloog ass kan dat geen miskramen geven
Ik herken het heel goed Ik denk dat de eerste weken van een zwangerschap nu altijd zenuwslopend zullen zijn Heb begin okt en eind nov 2 miskramen achter elkaar gehad Nu weer 2e ronde Morgen testen.... Ik ben alleen al bang om te testen 😁😁😁 Daarnaast zijn in de tussentijd mijn 4 beste vriendinnen zwanger geraakt en wel zwanger gebleven.... Maakt het er allemaal niet makkelijker op
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik had al twee keer een leeg vruchtzakje (vastgesteld tijdens de eerste echo op acht weken) en een keer een biochemische zwangerschap. Nu ben ik pril zwanger en ik hoop zo hard dat het goed blijft gaan. We zijn blij omdat we opnieuw een kans krijgen, we zijn positief, maar toch ook bang. Op 12 maart de eerste echo... Ik besterf het nu al! Ook voor jou veel succes!
Heel herkenbaar! Na 2 miskramen (juli en november) vandaag een lichte positieve test... Vlieg nog even heen en weer tussen ongeloof, ontkenning en blijdschap. Succes!
Snap precies wat je bedoelt Probeer er van te genieten. Ik heb ook 4 mk gehad En ben nu 7 wk en 4 dagen woensdag hebben wij het Hartje zien kloppen. Houd de moed er in doe ik ook
Heel herkenbaar! Ik durfde het bij de zwangerschap van mijn zoontje pas na 26 weken te geloven.. Toen is ook de wens veranderd van 'zwanger worden en blijven' naar 'een kind krijgen'. Dat zijn echt 2 dingen in mijn beleving. Ik hoop voor je dat het deze keer goed blijft gaan!
Snap precies wat je bedoelt! Ten eerste van harte gefeliciteerd! Laten we voor ons allemaal hopen dat deze kleintjes blijven zitten. Dat verdienen we wel na al die ellende
Heel herkenbaar. Vorig jaar drie mk en daarvoor al veel eerder ook twee. Nu weer zwanger. Ook ik krijg utro. 2x daags 400mg. Afgelopen donderdag een extra echo ivm wat roze afscheiding, maar zowel de gyn als ik zagen iets knipperen. Da de echo wel weer bloedverlies gehad, maar dat duurde maar de nacht. Toen werd het bruin. Woensdag weer een echo.
Zeker herkenbaar! Bij mij kwam wel iets meer rust toen ik een kloppend hartje had gezien, omdat ik dat eerder nog niet had gehad. Vanaf 12 weken kon ik echt wel gaan genieten, toen de gyn zei dat ik nu eigen onder de "normale" zwangerengroep viel.. Van harte gefeliciteerd en ik duim voor een mooi kloppend hartje en goede zwangerschap!!