Mmmm, ik ben nu 1 dag overtijd......Heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder ga testen dan woensdag, maar hoe meer topics ik hier lees, hoe eerder ik het wil doen.......Ben ook bang voor de teleurstelling, was vorige maand ook zo......Voelde me toen zo rot........ Spannend!
Hoi Meiden, Ik voel ook nog niks en ben bang om te testen! Heb mijn banner 5 dagen uitgesteld. Had gister eigenlijk (zaterdag) ongi moeten worden. Hoop dat hij niet komt! Liefs Lin
@evemarlin: En? Al wat op komst? Hier nog geen teken van de aankomende duivels. Ga morgenvroeg testen.....Pffff ben echt nerveus....Ik hoop zo dat het raak is, maar ik weet dat ik realistisch moet blijven en dat het waarschijnlijk toch niet zo is, maar ja, dromen mag! Succes!
hallo, Spannend allemaal zie ik. Ik heb zojuist getest negatief. Maar mijn urine was troebel met witte vlokjes. vorige week buiksteken gehad. Werd er zelfs wakker van dat heb ik nooit. Ik ben 1 dag overtijd. (mijn tijdsbalk klopt niet helemaal) maar ben ook nog niet regelmatig ongesteld. spannend allemaal he! Gr.
Urine troebel met witte vlokjes? Dan zou ik even naar de HA gaan en laten onderzoeken op blaasontsteking. Dat komt dan namelijk veel voor. Succes met wachten
@ knorretje: Ik hoop dat het morgen bij jou Positief is! Succes Bij mij is helaas vandaag de langs gekomen
@evemarlin: Grrrrr, rot ongesteldheid......Succes in de volgende ronde! Ik heb getest maar NEGATIEF! Ben ontzettend verdrietig......Nog geen teken van aankomende ongsteldheid.......Nog even afwachten dus.....
hoi knorretje84, ik duim met je mee! zelf ben ik ook 3 dagen overtijd, maar morgen naar de gyn voor een check-up...metteen mooi meegenomen! ik droom met je mee!
Ik heb (misschien) wel het geluk van een vriendje die als de dood is voor zulke testers. Dan heb ik niet teveel drang om er eentje te doen. Hij heeft meer schrik voor teleurstelling dan ik. Ik denk wat komt dat komt wel en voor hem kan het niet snel genoeg. Dusja, ik ben overtijd en ik heb nog altijd geen test gaan & ik denk niet dat ik mag .
Je bent er idd nogal nuchter onder.......Had met mijzelf afgesproken niet voor zaterdag te testen, maar ja na 4 dagen overtijd en totaal geen tekenen van aankomende ongesteldheid kon ik me echt niet meer beheersen. Helaas negatief, dus zaterdag nog maar eens een poging! Succes verder, hopelijk heb je goed nieuws!