Bang voor nieuw miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Valerieke, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al een hele tijd mee.

Na een kuurtje clomid + pregnyl heb ik al hele week lichte zwangerschapstesten (wel voor de nod). gisteren (dag voor nod) naar de ha en ja hoor zwanger, maar wel maar een HCG van 11! :(

Nu testte ik vanmorgen (op nod) met een clearblue digitaal test wél positief, en volgens mij zijn deze wel maar positief vanaf hcg 25?

Zou mijn hcg in één nachtje gestegen zijn van 11 naar +25? of moet ik mij voorbereiden op een miskraam?

Ik denk dat als ik meer dan 25hcg zou gehad hebben op een bepaald moment, dit toch wel in mijn testjes zou tevoorschijngekomen zijn? (heb vanaf 7dpo elke ochtend en middag getest).

Bedankt voor jullie mening!

2. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Kan je geen raad geven ??
    Maar denk dat je moet proberen te genieten ! Je ben zwanger 😊

3. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bedankt :), de angst voor een nieuw miskraam is gewoon erg groot en dat hcg baart me echt zorgen..

4. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Toen ik de reactie had verstuurt dacht ik ja makkelijk gezegd
    Ik had zelf ook vorige maand mk met vier weken maar hoor
    Maar nu weer terug zwanger maar zit pas drie dagen voor nod dus ook bang dat toch weer fout gaat alleen het brengt me niks !!! Daarom gewoon positief zijn wand als fout gaat gaat het toch fout !hoe vervelend ook

5. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je prille zwangerschap!

Denk je dat het inderdaad zou kunnen dat mijn hcg gisteren nog maar 11 was en vanmorgen meer dan 25 om de digitale test positief te laten zijn?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer heb je pregnyl gespoten en hoeveel eenheden??

7. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Ik kan wat roepen maar heb echt geen idee
    Ik heb positieve kr testen maar digitale doet nog niks

8. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ rogijuli: Pregnyl injectie gehad op donderdag 4 juni..
    @ zeehond: ik denk dat het normaal is dat je 3dagen voor je nod nog niet met de digitale test hoor.. :) een streepje is een streep dus hopelijk gaat het goed!

9. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps vergeten bij te vertellen dat ik een injectie van pregnyl heb gehad van 5000

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Pregnyl kan tot 14 dagen in je urine zitten dus tot aan de 18e zouden de strepen nog van de pregnyl kunnen zijn.
    De strepen die je daarna ziet zijn dus van je eigen hcg en alleen die mag je mee tellen ;);).

Een cb digitaal slaat volgens de bijsluiter aan bij 25, maar dat hoort de kv dus eigenlijk ook te doen en die doet dat dus ook al vroeger ;)

11. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi iedereen,

Vanmorgen toch weer niet zo een goed nieuws.. CB Digitaal gaf vanmorgen negatief aan! :( Ik hoop zo dat mijn urine vanmorgen gewoon iets minder geconcentreerd was dan gisterenochtend, heb gisterenavond wel wat meer gedronken.

Heb de twee testen opengebroken (weet dat dit niet mag) en de testen vergeleken..
    Op de test van vandaag was één streepje een klein klein beetje lichter dan het resultaat van gisteren.
    Misschien lag het echt aan de urine..

Heb er ook nog een CB Plus gedaan en die gaf tot mijn verbazing wel onmiddelijk een plusje!

Ik ben zo bang voor het tweede bloedonderzoek bij de HA morgen..

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Meid, hoe moeilijk ook.. het is afwachten. Ik ken je gevoel maar al te goed.
    Het kan inderdaad dat je urine wat lichter is, of dat er iets verschil in de testen zit?
    Als je direct een plusje krijgt is dat een goed teken!
    Als je wilt blijven testen zou ik dezelfde testen gebruiken, zo kun je vergelijken. Dat kan niet met verschillende testen.
    Ik duim voor je dat het goed zit.

13. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Bedankt voor je reactie!

Beiden waren clearblue digitaal testen, ik heb voor de zekerheid toch nog een digitaal test gekocht voor morgenvroeg, krijg het bloedresultaat van morgen pas op dinsdag...

Kan me niet inbeelden nog zo lang ongerust te moeten zijn..

Hoe meer ik erover nadenk denk ik toch dat het aan 'verdunde' urine zou moeten gelegen hebben. Heb namelijk gisterenavond in bijna 30 minuutjes 75cl water gedronken (niet bij nagedacht dat dit het resultaat zou kunnen beïnvloeden).

Hoop het zo..

Bij mijn eerste zwangerschap liep het mis op 8 weken maar had wél een knaltest op mijn nod..

14. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Een ha mag bij een hcg van 11 het nog geen zs noemen. Ik ben op hcg geprikt toen het 22 was, en toen zei de gyn: vanaf 25 noemen we het een prille zs, dus nu nog niet, maar het lijkt er wel op dat het een zs gaat worden

Sterkte met deze onzekere periode!

15. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Weet het toch echt niet meer hoor.. mezelf niet kunnen bedwingen vanmiddag en nog een digitale cb negatief! :(

Morgenochtend doe ik nog een testje, maar ik leg me er nu bij neer dat ik waarschijnlijk op ga naar miskraam nr 2..

Deel Deze Pagina