Arme J-Lo. Ze heeft alles wat haar hartje begeert, maar datgene wat ze het liefste wil, krijgt de controlfreak niet voor elkaar: zwanger worden. En het biologische klokje begint steeds harder te tikken. Jenny from the block wil zo graag een baby dat ze onlangs aan een speciaal Popeye-dieet is begonnen. 'Ik eet drie keer per dag spinazie', aldus de wanhopige zangeres. Op aanraden van haar dokter eet de 36-jarige J-Lo nu drie keer per dag spinazie om zo haar foliumzuur-gehalte te verhogen, wat haar kansen op een zwangerschap zou doen toenemen. Sinds mijn dokter het heeft aangeraden eet ik een spinazie-omelet voor ontbijt, spinaziesalade als lunch en gebakken spinazie bij het avondeten. La Lopez is inmiddels voor de derde keer getrouwd, met scharminkel Marc Anthony, en met hem moet het gewoon gebeuren. Als die spinazie niet helpt om zwanger te worden, krijg ik in ieder geval spieren als Popeye, aldus Jennifer. Ze heeft haar humor dus nog. Of lacht hier een boer met kiespijn? Misschien breng ik iemand hiermee nog op ideeen? Niet gezegd dat ze daardoor zwanger is geworden natuurlijk.....
whaaa geweldig. Ik zie het al helemaal voor me. Ik denk dat als dat waar zou zijn de spinazie niet meer aan te slepen was. Tja ook supersterren zijn maar mensen. Ik hoop dat ze niet te lang hoeft te wachten!
haha ik slik al foliumzuur dus... Krijg al voldoende binnen.. hihi Wat zijn bijv goede dingen om wel te gaan eten? Ik ben nooit zo cratief.. Als het maar geen vis is.. Want lust alleen visstics
Lijkt me wel lekker, elke dag spinazie. Ik vind spinazie heerlijk! Maarja, t gaat dan toch je neus uit hangen denk ik. Gelukkig voor haar is ze al zwanger.
Maar dat is dus gewoon niet waar hè. Foliumzuur verkleint dat kans op een open ruggetje, maar het vergroot niet de kans op zwangerschap. Oh well, niks mis met spinazie... Ik lust het in ieder geval graag.
dat wilde ik ook net zeggen..over de nitraat...dat is echt niet gezond om daarvan zoveel binnen te krijgen!!