Iemand ervaring hiermee? Wij willen graag voor 2de gaan dit jaar! maar alleen hebben wij geen kamer over! Wel een groot huis en 1 hele grote slaapkamer, waar wij dan de 2 kinderen met zijn 2en willen laten slapen! Maar vroeg me af of er hier mensen zijn die ook 2 kids op 1 kamer hebben?
Hoi hoi, Hier nog geen 2 kinderen op 1 kamer maar over een aantal weken is dat anders. De kleine slaapt de eerste paar weken bij ons op de kamer en dan gaat de kleine bij haar broer op de kamer. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik lees dus graag even mee. Ik denk wel dat het per kind verschillend zal zijn hoe het gaat. Wat ik wel jammer vind dat mensen uit de omgeving er zo negatief op reageren, volgens de meeste hebben kinderen recht op een eigen kamer . (gaat bij mij ene oor in andere oor uit ) Groetjesss Jetje
Jettje niks van aantrekken over die negatieve antwoorden! vroeger wisten ze ook niet beter! Sliepen ze wle is met zijn 5en op 1 kamer, omdat er geen plek was! En hadden mensen nog minder ruimte dan wat wij al hebben! Vaak hoor je ook als broers en zussen een eigen kamer hebben ze ineens een leeftijd hebben dat ze bij elkaar willen slapen voor een lange poos! Ik zelf ben er niet negatief over! Maar ben gewoon benieuwd naar de reacties! Wij zijn pas verhuist naar nieuwbouw woning en ja verhuizen nu al weer vinden we geen optie (hebben we trouwens ook totaal het geld niet voor) Ik zelf heb PCOS dus is een wens voor een 2de wel heel groot, en de vraag of het zou lukken. En dan kan je wel denken we wachten nog paar jaar tot dat we weer ander huis hebben, maar goed wie zegt me dan dat de kans op een 2de er nog is? vandaar onze beslissing om er gewoon voor te gaan! Ik wil de baby ook de eerste maanden bij mij op de kamer hebben , tot dat het door slaapt. En dan samen op een kamertje.