Hallo lieve iedereen, Ik zou me eerste even voorstellen omdat ik nieuw ben op deze site. Ik ben femke, 26 jaar oud en woon samen met mijn lieftallige vriend. Ik was eigenlijk nooit echt helemaal bezig met zwanger worden en/of zijn, wél wist ik dat ik heel erg graag kinderen zou willen. Nou heb ik 2 dagen voor de eisprong "geknutseld", en ben toen nog even blijven liggen (lees: randjesfietsen), wat ik normaal eigenlijk nooit doe, omdat ik altijd op sta, in de hoop dat het wel een raak zou zijn! Had er eigenlijk niet meer aan gedacht, totdat ik vorige week hele erge buikpijn, krampen had, ook had ik lage rugpijn en wat licht bloedverlies. Ik ging eens lezen op internet en kwam tot de ontdekking dat precies die dag de innsteling zou zijn. Ik ken mijn lichaam redelijk goed en heb dat anders nooit! Ik kon het niet laten en heb afgelopen dinsdag geprobeert een prdictor vroege test te doen, helaas negatief. Nou is mijn morgen NOD... En heb supererge last van mijn emoties, en al een geruime week van mijn darmen, sinds gisteren ook last van gevoelige borsten.. Denken jullie dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn?
ja zou best kunnen, maar moeilijk te zeggen zo natuurlijk. Klinkt wel stom maar je kan niets anders doen dan afwachten en testen als je NOD hebt... Succes!
Aangezien wij niet in jouw buik kunnen kijken zal je toch echt een test moeten doen meid. Dat kan dus vanaf morgen. Je zou zwanger kunnen zijn (maar dat kan altijd als je zonder voorbehoedsmiddelen seks hebt hé) Maar je kan ook gewoon last hebben van je naderende ongesteldheid. Test morgen nog een keer en als je ongesteldheid uitblijft kan je een paar dagen later weer testen Ben je al lang bezig zonder pil, of ben je helemaal nog niet bezig om bewust zwanger te worden? Ander kan het ook ontpillen zijn. In ieder geval, succes met testen
Hoi fortuna, Ik ben al anderhalf jaar van de pil af. Ja ik moet idd even afwachten tot morgen, Ik heb al de Etos zwangerschapsstest in huis, is die een beetje oké? Ik ken me lichaam wel goed,maar dat wachten... pff daar word ik zo onzeker van!
ja, dat wachten he..pff, dan duurt elke dag lang Ik heb zelf nooit getest met de Etos test, wel met die van het Kruidvat, ow wat ga je deze vaak horen hier op ZP --> de Kruidvat test 2 voor 5 euro ookwel de k2v5 Goedkoop en goed. Maar de test die jij nu hebt in ook prima hoor! Ben benieuwd naar de uitslag
Oke, dus als de etos test niet doet wat ik wil, kan ik nog altijd over op de van de kruidvat Heeft iemand van jullie ook wel eens 1 dag voor de NOD getest? En stel dat ik morgen test (op mijn NOD), kan dat dan gelijk al smorgens? xxx's fems
Je kan idd al testen voor NOD, sommige vrouwen testen dan al positief andere pas na NOD. Het schijnt niet meer echt nodig te zijn om te testen met ochtedurine, het is wel ebter is nl. meest geconcentreerd. Veel succes met afwachten. Ik hopo voor positief resultaat voor je!