Meiden, ben heel benieuwd, vanaf wanneer voelen jullie de baby? Ik zou af en toe zweren dat ik iets voel in mijn buik, maar ik weet dat het onmogelijk is met 10 weken maar toch. Ben benieuwd wanneer jullie voor het eerst wat voelden
1e zwangerschap +-16wkn 2e zwangerschap 15wkn. Bij beide placenta achter en ben erg dun dus kon het snel zien en voelen aan de buitenkant ook.
1e rond 16-17 weken zelf, met 19 weken aan de buitenkant te voelen 2e rond 11 weken zelf, met 18 weken te voelen aan de buitenkant 3e rond 13 weken (placenta voor), met 19 weken aan de buitenkant
1e zwangerschap 16 weken 2e zwangerschap vanaf 11 weken (bevestigd op echo ) Geen idee waar de placenta zat/zit overigens, maar vast niet voor.
Placenta achter... Rond de 17 weken begin ik te twijfelen en met 20 weken zag ik m'n buik bewegen en wist ik het zeker.
met placenta voor rond de 20 weken voor het eerst en voel hem sinds ene paar dagen echt wat duidelijker.
De eerste zwangerschap met 18 weken, placenta lag aan de rugkant. Tweede: 16 weken, placenta voor. Derde: 13 weken, placenta laagliggend aan de voorkant. Vierde: 11 weken, nog geen idee waar de placenta zich bevind.
1e zwangerschap rond de 15 weken 2e zwangerschap rond 11 weken Bij deze moeten we nog even geduld hebben
Het kan dus idd dat je je kleintje vroeg kan voelen. Ik heb volgende week weer een echo en dan eens kijken hoe bewegelijk onze kleine beeb is
Eerste keer met 18 weken, placenta lag toen achter met een kleine bijplacenta aan de voorkant. Dit keer 1 baby met placenta voor en de ander met placenta achter en heb nu 2 a 3 keer gehad dat ik een plopje voelde, alle keren aan dezelfde kant maar durf nog niet zeker te zeggen dat dat een van de baby's is.. Was met 14 weken.