Ohhhh ik ben zo blij het is gewoon goed. Baby is volgens echo 10w6d. Hartje klopte. Dank jullie wel voor jullie steun!!!
Ennn we zitten weer in de wachtkamer. Deze keer in het ziekenhuis. Zo jammer dat mijn man niet mee mag. Ben nu wel rustig op zich. Goede echo vorige week heeft me ergens wel gerustgesteld. Vanaf nu onder behandeling de gynaecoloog. Voorlopig nog CWZ en later in de zwangerschap Radboud. Ook al hoop ik stiekem dat alles goed zal blijven gaan en ik bij CWZ mag blijven. Nou....wish me luck
Hey lief dat je het vraagt. Was heel goed. Baby zat lekker te zwemmen in me buik. Verder veel informatie binnen. Ik moet vanaf volgende week extra bloedverdunner slikken en daarmee hopen ze dat de baby niet zo klein zal zijn als mijn dochter. 2x extra baarmoedermond metingen, extra groei echo's. Mijn bevalling zal echt gepland moeten worden en ik mag zelf beslissen of ik natuurlijk of via ks wil bevallen. Ze gaan ervoor zorgen dat ik vaste team heb,dat is wel heel fijn. En als ik niet voor 32 weken ga bevallen en er geen echte complicaties zullen zijn dan mag ik bij CWZ blijven.