Zoals de titel t al zegt ben ik bang dat ik een soa heb... Heb daar beneden ineens allemaa bultjes... Ik ben niet met iemand andera naar bed geweest dan met mijn partner... Wil sowieso morgen gelijk de dokter bellen... Wat denken jullie? Als dit eem soa is,moet mijn partner zijn vreemdgegaan...Ga al kapot bij t idee..
Als dit echt een SOA is dan denk ik bij bultjes aan genitale wratjes. Je kunt overigens heel lang met dit virus rondlopen voordat er een uitbraak komt. Bij vermindere weerstand kunnen ze "ineens" ontstaan. Ik heb zelf het virus ook, helaas. Nooit bultjes gehad overigens.
Ja begrijp ik hoor maar dacht vraag het even. Zijn dan geen ingegroeide haartjes. Jeukt het heb je meer klachten?
De huid lijkt ook wat rood zo te zien? Zou ook iets van een allergische reactie kunnen zijn, toevallig ander wasmiddel/scheerschuim/condooms etc? Overigens kunnen soa's bij vrouwen jaren rondsluimeren voordat er klachten ontstaan.
Mocht het genitale wratten zijn dan kun je daar idd langere tijd mee rondlopen voordat ze opkomen weet niet hoelang je je partner al hebt
Herpes misschien? Kan je jaren hebben en ineens uitbreken dus niet onmiddellijk je man de fout geven. Kan je ook van een koortslip krijgen dus als je man een koortslip heeft gehad kan je dikke pech hebben. Of zelf een koortslip hebt gehad.
Oei dat ziet er niet fijn uit. Ik heb zelf geen idee wat het kan zijn, maar hopelijk valt het mee.. Verstandig om morgen de huisarts te bellen inderdaad. Wat zegt je man van de bultjes?