Hoe bedoel je? Je kan het echt al jaren hebben zonder dat je het weet. Je komt er pas achter als je een uitbraak hebt wat jaren na de besmetting kan optreden.
Kan inderdaad genitale wratjes of genitale herpes zijn. Die laatste is is bij een eerste uitbraak vaak heel pijnlijk, sus als je dat niet hebt is de kans kleiner. Maar zou inderdaad voor de zekerheid naar de huisarts gaan. Heb je ooit een soa test gedaan? Anders zou ik, gewoon voor de zekerheid er 1 doen, soms merk je niet direct wat van een soa. Pff volgens mij klink ik als de GGD haha maar je kan maar nooit voorzichtig genoeg zijn toch Beterschap, ik hoop dat t meevalt en gewoon uitslag is van je nieuwe douche gel ofzo.
Waarom denk je aan een soa? Heb je daar een reden voor? Ik zou wel het voor de zekerheid laten beoordelen door een arts.
Ik zeg ook nergens dat dat niet zo is toch? Maar als TS nu een uitbraak heeft dan zat ze al wel bij de HAP vermoed ik. Zeker de eerste aanval is het heftigst. Spreek helaas uit ervaring.
Brandt het ook? Wat ik zo kan zien vind ik het er namelijk niet op lijken maar is lastig zo te beoordelen
Wat een vreselijke onzekerheid. Ik heb geen idee wat het is maar ik hoop voor je dat het uiteindelijk iets onschuldigs blijkt te zijn.
Als ik ineens een jeukende uitbraak van bultjes op mijn vagijn had, zou dat ook mijn eerste gedachte zijn. Is toch niet raar? Je hoort nou nooit dat je ze van de Dash krijgt tijdens seksuele voorlichting op school.
Vrouw, ik zou vlot mijn foto's offline halen en morgen gewoon even naar de huisarts gaan.... Wij gaan je geen zalf voorschrijven
Zoek eens op Google op herpes genitalis. Lijkt er echt op. Goed nieuws : Dan heeft je man je waarschijnlijk niet bedrogen En nu je foto's verwijderen
Ik zou de uitspraak van de arts afwachten. Hier krijg je 100 verschillende meningen en je kunt daar toch niets mee. Ik kan me je schrik wel voorstellen hoor.. Maar beter is om tot morgen te wachten.
Ik heb geen flauw idee of het een soa is maar ik zou zelf zsm zulke foto's weg(laten)halen van deze pagina en morgen de huisarts bellen. Succes! Wel erg vervelend maar misschien zo opgelost als je morgen belt.
@fluitketel (leuke naam trouwens) http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/manage Daar staan al je bijlagen. Even op het kruisje (no pun intended) klikken voor de foto die wil weghalen. Wel enorm balen van je bultjes. Ik hoop dat de dokter je iets kan voorschrijven en dat je er snel vanaf bent.
Ik vind het op genitale wratjes lijken. Maar die worden niet ineens zo groot...die zitten er dan ook al een tijdje. Nooit eerder bultjes gevoeld?