Ik heb geen idee hoe genitale wratten er uit zien en ga het op de vroege morgen ook niet googlen. Maar ik heb ooit zulke bultjes gehad als “allergische” reactie, blijkbaar te strak ondergoed gedragen en door de warmte die bultjes gekregen. Alleen waren die wel redelijk pijnlijk en ook af en toe jeuken. Heb destijds wel een SOA-test gedaan en gelukkig niets “aan het handje”. Wat iedereen hier zegt, gewoon naar de HA gaan.
Nog leuker is nog dat die zoekopdracht nu op je telefoon of computer is opgeslagen en je nu overal reclames krijgt van vaginale crèmes en steungroepen enzo
Ik hoop dat je desondanks lekker hebt kunnen slapen (Wel zonder eerst onveilige (inslaapval)seks te hebben gehad want je weet nooit met wat voor wratten je anders ‘s ochtends wakker wordt )
Jeetje, heb je wel gezegd waarvoor het is? Ik,zou echt niet gaan wachten tot donderdag. Ik werk in een dokters praktijk en als iemand belt met een mogelijke genitale herpes wordt die nog dezelfde dag gezien, lukt dit niet bij de huisarts dan op het assistente spreekuur zodat de huisarts tussen twee consulten even kan binnenlopen.
Ik heb zeer zeker gemeld wat t is. Ze hebben een probleem dat er op dit moment de huisarts alleen parttime werkt, de andere huisarts heeft vakantie. Baal er zelf ook van,maargoed toch maar even de tijd uitzitten
Mocht het echt herpes zijn dan doe je daar toch niets aan. Maar als je echt veel last hebt is tot donderdag wachten wel erg lang. Niet netjes. Al snap ik ook wel weet dat ze dit niet zo tussendoor zetten. Dit heeft toch echt wel wat meer tijd en uitleg nodig dan "even een blik werpen"
Het waren idd genitale wratten, dus een soa.. Heb een cytostaticum creme meegekregen. Als dit niet helpt gaan ze t weghalen
Vervelend zeg! Maar weet wel dat het niet alleen seksueel overdraagbaar is, het virus is gewoon ontzettend besmettelijk.
Heb je het niet toevallig over genitale herpes? Dat is overdraag via koortslippen etc. Genitale wratten zijn volgens mij wel alleen seksueel overdraagbaar. Vervelend TO! Maar wel fijn dat je zo snel een behandeling er voor kon krijgen, hopelijk is het gauw minder!