Moet het even kwijt........... Het is pas 2 dagen na mij vermoedelijke eisprong en vindt het nu al niet te houden.......Wist ook niet dat je je zo bewust kunt zijn van je lichaam zeg, ik voel alle blubjes, hupjes en krampjes (darmen) en vraag me af of het iets te beteken kan hebben. Nu weer pijn in de onderrug en steekjes heel laag in de onderbuik, vanmorgen was ik misselijk, misschien heb ik dit wel vaker maar let ik er normaal (lees: vóórdat de kinderwens alles op z'n kop zette ) niet op. Ik weet dat ik nog niks kan merken, daarvoor is het nog veel te vroeg zelfs als ik wel zwanger (aan het worden) ben........ Hoe doen jullie dat, de tijd uitzitten tot je testen 'mag' ??? Ik vind het verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon doorgaan met leven het word echt ondragelijk als je je hier 14 dagen mee bezig gaat houden. Het word helaas steeds makkelijker.. zit in ronde 11 en merk nu dat de laatste 14 dagen best snel gaan.
idd zoals natasja al zegt, gewoon verder gaan! haha ik zit pas in ronde 2 en ook ik vind het spannend... eigenlijk vooral spannend wanneer me weer komen! ik wil graag zwanger worden maar ik denk meer aan wanneer gaan de nu weer komen... Goede afleiding heb ik me ingeprent zeg! bn zelfs trots op mezelf! Hihi
Veel afleiding zoeken, met werk, vrienden, sporten, en weet ik wat al niet meer. Ik merk dat ik er op mijn werk of als ik uit ben niet zo mee bezig ben, maar als ik thuis ben des te meer. Groetjes, Wendy
Klopt gewoon doorgaan. In het begin vond ik het ook moeilijk, maar nu vliegen de dagen voorbij! Succes meis!
Jep helemaal mee eens. Helaas kun je ook niets anders doen. Het wordt na verloop van tijd idd wel makkelijker. Veel succes in deze spannende 2 weken. Veel liefs Daan
Het enige wat je kunt is afwachten.....Probeer er wat minder mee bezig te zijn, gaat de tijd ook sneller. Ja, ik weet het, ik heb makkelijk praten Liefs An
Ik moet wachten tot volgende week woensdag.. probeer mij er niet zo veel mee bezig te houden en de tijd gaat sneller dan ik dacht! Wel zit ik elke avond op dit forum, alles te lezen Groetjes, Butterfly
Thanx, meiden! Ja weet het ook wel hoor, en als ik bezig ben met wat dan ook denk ik er ook niet zo aan, het is helaas alleen zo dat ik momenteel in de ziektewet zit dus zeeen van tijd heb om er aan te denken hihi!!! Nou ik ga verder met er niet aan te denken Liefs Lilly
ik had de 1ste ronde het ook hoor dat ik alles voelde en dacht dat het misschien wel raak kon wezen, maar nu we in ronde 9 zijn denk ik er steeds minder over na want je maakt je zelf gek. hopelijk is het nu wel is raak ,we hebben flink geklust 5x dan moet je toch denken het is nu wel is een keer raak.
He Sonja, We gaan gelijk op zie ik!!!! Kunnen we samen testen Ik snap het hoor, en ik mag natuurlijk ook helemaal niet zeuren, zijn net begonnen sommigen (zoals jij) hebben al zo lang geduld......... Het is ook niet zo dat ik mega teleurgesteld zou zijn als het nog niet raak is, ik verwacht dat ook niet in de eerste ronde, het is meer dat ik het gewoon zo ontzettend spannend vind......het idee dat zich misschien op dit moment een klompje cellen aan het delen is in mijn lichaam dat een kindje zou kunnen worden..........Als ik al zou weten dat het niet zo was was het ook goed hoor (natuurlijk liever wel ) maar dat wachten.......echt niets voor mij............en normaal werk ik 4 dagen in de week dus genoeg afleiding maar zit nu dus thuis. Nou jij, en natuurlijk ook alle anderen, heel veel suc6 met geduld hebben de komende dagen en hoop ECHT voor jou dat de niet komen, ik gun het jou en al die andeen die al zo lang moeten wachten echt van harte!!!!
zou mooi zijn als het in 1x raak is bij je. mijn geduld begint wel wat op te raken hoor , maar ja ik mag ook niet klagen ,er zijn er genoeg die nog langer bezig zijn. testen doe ik niet zo snel in het begin heb ik wat testen versleten dat ik dacht van wie weet is het raak en een dag of 1 a 2 later werd ik ongi laatst sprak ik iemand via msn en die zei van wij gaan ook voor een kleintje ,dacht leuk kan je samen er wat over hebben,maand later zegt ze van tis al raak ik had wel zo van grrr waarom jij wel en ik niet , maar was wel blij voor haar
Nou mijn geduld begint ook een beetje op te raken (gevoelsmatig) Maar ik weet dat je de natuur nu eenmaal niet kunt dwingen Dus zitten we nu in ronde 11, NOD 20 juni Ik heb alweer plaats genomen op het wacht bankje Groetjes Beeb
Hoi Sonja en Lily....we lopen gelijk...ihihihi...mijn NOD is de 23e.... En ook ik heb moeite met wachten, ik heb al de hele tijd het idee dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn...ook al is dat absoluut nergens op gebasseerd. Dus ik ben bijna teleurgesteld dat ik nog niet misselijk ben ofzo...hahahahaha....
HE SandraK, We kunnen samen aftellen grappig hoor!!! Zou leuk zijn als we alle drie tegelijk raak hebben
Ik leef met je mee, dat de dagen ineens zoooo lang duren. Ik ben nog maar pas gestopt met de pil en ik vind het al zo lang duren tot aan de vermoedelijke vruchtbare dagen. Nu we eindekijk samen hebben besloten om er voor te gaan, wil ik het het liefste ook zo vlug mogelijk natuurlijk! Mijn vermoedelijke NOD ligt bij 8 juli, dat duurt nog wel een hele poos! En dan maar hopen dat mijn lichaam niet 6 maanden aan het ontpillen is, en ik helemaal geen ongi's krijg de komende maanden. Groetjes Simone
Ik zit pas in ronde 2 maar ronde 1 was toch wel heel anders (gevoelsmatig) voor het eerst geen pil meer, het idee dat het kan, je afvragen hoe alles werkt, in elkaar zit, informatie zoeken...etc maar nu in ronde 2 ben ik al veel meer bij in info, meer bewust en ik denk ook iets meer het besef dat het een wonder is, ik heb me voorgenomen niet zo zeer te wachten en af te tellen, in ronde 1 kluste ik toch meer bewust op dagen, nu gewoon als we zin hebben en ook lekker als die sprong allang voorbij is
Ik vond het ook altijd moeilijk om te wachten, heb echt tientallen euro's besteed aan testen , echt zonde van het geld. Had elke ronde getest voor mijn NOD, zo ook deze keer, 5 dagen tevroeg en toch positief...... Snap er zelf ook helemaal niets van. Nu nog afwachten of alles goed blijft gaan... En dat is ook zoooooooo moeilijk. Wachten is gewoon niet mijn sterkste kant
Ben blij dat ik niet de enige ongeduldige doos ben Het is gewoon zo dat op het moment dat je besluit ervoor te gaan je er ook echt klaar voor bent, en niet om pas over 3, 4, 5, 6...... maanden zwanger te worden maar nu!!!!!! En ik weet dat het niet zo werkt. Zie het op dit forum en heb ook een schrijnend geval in mijn vriendenkring. Ik probeer het maar zo uit te leggen: in mijn hoofd ben ik al 2 maanden zwanger (slik foliumzuur, ben gestopt ben roken, let xtra op gezond eten, minder koffie, enz.enz.), nu alleen mijn lijf nog........en laat je daar nou net geen controle over hebben........(hoezo controlfreak??)