Poeh dames, het wil bij niemand nog echt doorzetten he?!? Helaas... Hier net bij de gyn geweest. Echo gehad en alles was nog goed (genoeg vruchtwater, placenta zag er nog goed uit etc). Gyn vond het toch slimmer om nog even te wachten, ook omdat mijn zoontje ook gewoon laat was. Nu afgesproken dat ik vrijdag nog een ctg kijk en ze op basis daarvan beslissen of ze dan al gaan inleiden. Zowiezo gaan ze uiterlijk maandag inleiden. Grrr, moest me er wel weer even overheen zetten dat nu toch de kans bestaat dat ik niet voor kerst ga bevallen. Heb nu wel even de balen. Als ik echt had gewild hadden ze me vrijdag ook wel in willen leiden (de gyn gaf idd aan dat dat va 41 weken gewoon mocht), maar vond het een beetje stom om medisch te laten ingrijpen alleen omdat ik het een beetje beu ben....Volgens mij wordt de bevallng er meestal ook niet relaxter op. Evt. wilde de vk eind van de week nog wel een keertje strippen. Weer terug op het wachtbankje dus.
hmm.. als 't nog wat meer porren als gisteren is, dan bedank ik ervoor.. heb nog zeer (wat 'n watje hè) en jeetje bizziebee.. niet fijn nee.. snap dat je er de pest in hebt.. weet je, 't is nog max 'n week hè.. dan moet je je daar maar ff aan optrekken.. volgende week rond deze tijd heb je normaal je kleintje in je armen.. ik duim in ieder geval héél erg voor je!! en mamaprinses: 't was echt maar 'n beetje oud bloed.. 't is ook alweer gestopt. was echt niet veel. en ben benieuwd naar je onderzoek vrijdag.. dikke knuf allemaal.. 't is nog effe.. we kunnen 't! yes we can!
@subke: thanks het zijn inderdaad die stomme laatste loodjes Tsja, dat porren is inderdaad niet fijn (mag donderdag ook weer, jippie!), maar het schijnt wel zo te zijn dat als je wat meer ontsluiting hebt het porren ook minder zeer doet. Maar mijn hobby zal het niet worden Ik had trouwens bij mijn zoontje daarna ook wat bloedverlies.
Hey dames, Ik zit ff mee te lezen. Wel spannende tijden he. Dus bij niemand wilt het echt doorzetten... dat gerommeld de hele tijd lijkt mij ook niet fijn. Volgens mij heeft iedereen er wel een beetje genoeg van. Laat maar komen die kleintjes . Bij mij rommelt het nog niet, alhoewel ik vandaag steeds meer last van mijn onderrug krijg, van die pijnscheuten... Weet iemand of dat iets wil zeggen? Ben nog een leek op dit gebied Nou meiden, sterkte met de laatste loodjes!
he dames hoe is het... ik heb sinds een half uur om de 5 min elke keer steken onderin me buik... en harde buiken... het zullen wel weer oefenweeen zijn vrees ik... al zijn ze nu wel heftiger dan normaal... maar ik kan niet echt geloven als het vandaag komt... want ik roep al weken dat ie vandaag komt ... zucht... dadelijk maar even douchen en kijken of het wegzakt of erger word.... zucht groetjes
@black angel, spannend hoor. Wie weet zet het nu wel door... Dus je hebt al een poosje het gevoel dat de kleine vandaag komt? Ben benieuwd.. Sterkte in ieder geval!
pijn is er nog steeds... maar niet echt regelmaat... ja ik weet niet waarom ik dat gevoel heb... maar roep al een tijdje dat het deze nacht gaat komen... en nu die pijntjes... en nu komt de angst het zal toch niet echt... maar denk dat het weer voorwerk is... we zullen zien... ga lekker in bed liggen nu.... groetjes
@black angel: en goede nacht gehad? spannend hoor. Het moet toch een keertje komen Hier alles rustig.... @Wendy: rugsteken herken ik niet. Wel steken in onderbuik ivm bijv. indalen. Maar bij mijn zoontje had ik echt helemaal geen gerommel (los van een nacht wat harde buiken) tot ik de eerste wee voelde.... toen meteen weeen om de 3 min en na een uur om de min. Haha vanaf de eerste wee wist ik echt wel dat het was begonnen... auwwwww
Hier ook nog niks, helaas...... Gisteren nog op controle geweest, haar nog even op de echo gezien en het zag er allemaal prima uit. Nou ja, we wachten maar af hé! Hier ook wel harde buiken en kramp af en toe, maar verders nog geen spoor van "het begin".................
@bizziebee: ja, 't is voor 'n goei doel, maar mijn hobby zal 't ook nooit worden en ik verlies nog altijd 'n beetje bloed.. @Wendy: succes ermee! ik herken de steken wel in m'n onderrug, maar heb daar al 'n paar weken last van vrees ik.. bij mij komt 't van m'n bekken denk ik... doet echt zeer hè. @blackangel: spannend!!! ik hoop voor je dat 't in gang geschoten is.. en ik snap die angst ook wel.. zit er ook de hele tijd op te wachten, maar denk dat als 't eenmaal in gang geschoten is dat ik ook 'n toontje lager ga zingen.. succes in ieder geval hè dames!!!
goeie morgen dames... helaas het waren weer voorweeen... heeft 3 1/2 uur aangehouden... en zakte daarna af... het rommelt wel nog steeds flink in me buik... heb dus het vermoeden dat het wel dichter bij komt... heb niet echt super geslapen.... van de spanning denk ik...
@ black angel: he, jammer.... maar het is in elk geval al wel voorwerk, toch? Je moet maar denken: scheelt straks weer bij de bevalling. Succes!
dus bij niemand zet het echt door ... ach ja, we blijven afwachten. Binnen een aantal weken/dagen mogen we onze kleine uk in onze armen houden. Ik kan niet wachten tot dat moment aangebroken is. @subke: kan heel goed zijn ja, dat die pijnscheuten vanuit mijn bekken komen. Is inderdaad geen pretje nee. Kunnen we ons vast voorbereiden op de pijn straks.... Dames, sterkte en succes!
Black Angel jammer dat het niet doorzette, ik denk dat wij je besmet hebben met het welbekende 'rommelen' haha Bizziebee, hoop voor je dat hij/zij nog voor de kerstdagen uit zichzelf komt!!!
dames ik wil jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen... wie weet krijgt een van ons wel een kerstkindje.... hoe gaat het bij jullie... hier is het vrij rustig beetje rommelen in me buik... verder niks... groetjes
Hier ook rustig, moet ook want ik ben 2 dagen alleen thuis aangezien manlief weg is voor werk. En kerst sla ik liever ook over, dus ik ga voor volgende (mid)week hahaha. Fijne dagen alvast voor iedereen!
ik wil jullie ook allemaal fijne feestdagen wensen!! hier is 't ook rustig.. zo rustig dat ik denk dat ik gewoon januari ga halen.. (neemt niet weg dat ik 't echt wel beu ben.. ) maar dat zal bizziebee nog wel véél erger hebben..
Hier ook nog alles rustig. Vandaag bij VK geweest voor controle. Ze vond dat de groei wat achterbleef... Het was nu zelfs 1 cm minder dan vorige week . Dus maandag naar het ziekenhuis voor een groei echo. Hopelijk is alles goed en heeft ze gewoon verkeerd gemeten. Het hartje klopt goed en ik voel ze nog goed bewegen. Dus ik probeer me niet zoveel zorgen te maken... maar ja, dat doe ik stiekum toch wel... Ik wens jullie ook fijne feestdagen!
Och dames, nu al in spanning... Ik zit nu op 40+1 en heb het ook echt gehad, blehhh.... Vanmiddag naar de vk, en dan maar weer afwachten...rommelen kan het weken aan een stuk doen, dus we rekenen voorlopig maar nergens op, dat is het gemakkelijkste. xxxxxx
Dames, ook hier alles rustig, al moet ik zeggen dat ik het nu niet zo erg vind met de kerst voor de deur haha Heb zelf altijd geroepen dat ik op 4 januarie ga bevallen dus ik hou me daar maar aan vast hihi Controle vandaag was goed moet 31 december weer komen voor controle Iedereen hele fijne feestdagen