Bang voor teleurstelling

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamaprinses, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey dames, succes hè..
    @Wendy: dat ze dan ook zwijgen hè.. nu zit je je ongerust te maken en waarsch om niks..
    @brabantse: dat snap ik! ben 't nu al beu en ben nog niet eens 40 weken
    @mamaprinses: hier ook alles rustig en vind 't ook niet zo erg met kerst voor de deur. En heb zelf ook altijd gezegd dat ik de 4de ga bevallen, dus wie weet :D ;)

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Subke, haha miss liggen we dan wel samen te bevallen.
    als je nog niet bevallen bent moet je even laten weten hoe je je voelt op 3 januarie haha :D

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mijn controle was ook weer prima, dinsdag weer terug.
    xxxxx

4. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @wendy... inderdaad niet te druk om maken... als dat wel nodig was hadden ze wel meteen een echo gemaakt... en zolang het goed beweegt is ook heel belangrijk...

wij hadden vandaag ook controle... alles was goed alleen de groei loopt wat achter... maar dat wisten we al is al heel de tijd zo...
    31 dec weer op controle mits hij er dan niet al is :D hoop van wel...

groetjes

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Iemand een kerstkindje gekregen?
    Hier niet hoor!
    Maar kans op oud & nieuw komt nu wel steeds dichterbij.....

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Zou bizziebee als ze nog niet bevallen was vandaag niet worden ingeleid???

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, daar zeg je zowat mamaprinses.. ik weet 't niet meer..
    ze liep nu al wel effe overtijd hè..
    hier in ieder geval ook geen kerstkindje.. en ook niet echt tekenen van 'n naderende bevalling.. 't rommelt wel al de hele ochtend, maar denk niet dat 't iets is.. straks op controle bij HA en dan eens kijken wat ze zegt. Moet normaal pas de 10de terug naar de gyn (heeft zolang vakantie), maar vind dat precies toch wel lang..
    oja, heb ik al eens gezegd dat ik 't beu ben? ;) :D

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Succes bij de HA Subke, ik moet vrijdag weer ben dan 40.1 :S
    Hier is al het rommelen gestopt van het weekend, echt helemaal nergens meer last van...!
    Nesteldrang wel een beetje maarja
    O ja ik ben het ook beu (hahahahaahaha)

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier ook nog nixxxx.
    xxxxxxxxxx

10. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Vandaag in het ziekenhuis geweest voor de groeiecho. Kindje heeft inderdaad een groeiachterstand, zo'n 2 weken (5 pond) en weinig vruchtwater. Ik heb ook een poos aan de ctg gelegen, die was gelukkig goed. Het ziekenhuis neemt nu de controle van de verloskundige over. Ik moet nu ook om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg. En zodra ik de kleine minder voel dan moet ik meteen aan de bel trekken. Pfff wel spannend allemaal hoor. Wel fijn dat ze alles nu goed in de gaten gaan houden. Het liefst had ik gehad dat ze zouden zeggen: blijf maar hier, we gaan je inleiden. Maar dat is natuurlijk ook niet alles. Maar we moeten het wel in onze achterhoofd houden dat dat eventueel wel kan gebeuren.

Dus verder nog niks geboren afgelopen weekend. Volgens mij zijn we het allemaal wel beu... Kom maar gauw kleintjes ;)

11. Duploke

Duploke Niet meer actief

oei Wendy das minder, maar gelukkig fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden..
    hier is 't rommelen ook alweer gestopt. Heb wel 'al' 2 cm ontsluiting.. whoehoe! ;)

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Wendy, fijn dat ze jullie goed in de gaten houden en dat je vaak terug moet voor een echo en ctg, hopenlijk blijft alles goed gaan en mag de kleine nog even blijven zitten (al hoop ik natuurlijk voor jou dat je snel bevalt haha)

oehhh Subke spannend!
    Nog 8 te gaan haha
    Ik denk dat ik vrijdag ook maar eens ga vragen of ze kunnen kijken of ik al wat ontsluiting heb (ze controleren hier niet zo snel)
    Hier is ook geen gerommel meer te bekennen,
    denk dat ik vriendlief vanavond maar even mee naar bed sleur, kijken of dat wil helpen.... haha
    Mag dat eigenlijk nog wel als je al ontsluiting hebt???

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja mag, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
    Hier konden ze niet strippen, t is wel wat verweekt, maar geen ontsluiting, dus dan houdt t op.....ik baal als een stekker. Eigenlijk wist ik t wel, want echte voorweeen heb ik nooit, overdreven veel harde buiken ook niet, dus dan kun je die ontsluiting wel vergeten. Fabels als seks, bitterlemon en wonderolie zijn niet waar volgens verloskundige. Niet dat ik erin geloofde, maar ze vertelde het toevallig nog ff. Als t na de seks begint, is dat puur toeval.
    Succes allemaal.
    xxxxxx

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    succes dames, ik volg deze topic op de voet :D

15. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @wendy... dat is minder fijn... alleen wel fijn dat ze het nu super goed in de gaten houden... houd ons op de hoogte...

@all hier geen kerstkindje gelukkig.... heb heel de ochtend al harde buiken maar ik reken nergens meer op het rommelt al weken hier.... heb het eerlijk gezegd wel helemaal gehad nu... maja afwachten... spannend wanneer de eerste zal melden dat hij/zij is geboren

groetjes

16. bizziebee

bizziebee Lid

13 mrt 2010
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een kleine update van mij:
    OP 23 dec. heeft onze dochter (10 dagen na de geplande datum)besloten eindelijk de kou te trotseren en deze wereld te komen verkennen!
    De bevalling was heftig en gelukkig zijn we uiteindelijk met de ambulance naar het zh gebracht. Uiteindelijk bleken nl. ook de schoudertjes klem te zitten. Na 4 zeer stessvolle minuten is ze uiteindelijk toch geboren. Ze is nog een half dagje in de couveuse gebleven (onze reuzin van 9 pond!), maar na een nachtje zh mochten we naar huis.

Inmiddels gaat alles super en ligt ze nu lekker naast me te slapen. Met mij gaat het ook steeds beter, maar ben nog wel aan het herstellen van een forse scheur (zal de details besparen voor diegene die nog moeten ;) )

Allemaal fijne feestdagen en succes met de aanstaande bevallingen en de mooie momenten erna!

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    het is wel degelijk bewezen dat sex de boel op gang kan brengen maar dat gebeurt alleen wanneer je er toch al klaar voor was en anders binnen enkele dagen zelf zou bevallen.

bij mij hebben ze met 37+6 weken inwendig gevoeld en toen was er nog geen ontsluiting en zelfs nog geen verweking.
    heb me vriend elke avond het bed mee in gesleurd voor zijn kwakje en ik had wel mooi 4 dagen later ruim 2 cm ontsluiting en volledig verweekte baarmoedermond zodat ze 3 dagen daarna konden inleiden met gelijk vliezen te breken.
    en ik had vrijwel geen voorweeen of harde buiken.

in sperma zit een stofje dat ervoor zorgt dat je baarmoedermond gaat verweken.
    hetzelfde stofje als dat in de gel zit om de bevalling in te leiden alleen dan in mindere hoeveelheid maar wel genoeg om "iets" te doen.

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    owja en natuurlijk iedereen die al is bevallen gefeliciteerd!
    en die nog moeten.. sterkte met de laatste zware loodjes en succes alvast met de bevalling!

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Bizziebee, van harte met de geboorte van jullie dochter!!!! Fijn nog net voor de kerst, heel veel geluk en geniet lekker van de kleine meid

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Het rommelen is hier weer begonnen rond einde van de dag, hopenlijk zet het door....!
    Heb ook steekjes in mijn buik, herkent iemand dit?

Deel Deze Pagina