@bizziebee GEFELICITEERD met de geboorte van jullie meid... hoe heet ze ??? nu lekker genieten he... @mamaprinses ik ken het hier ook alweer heel de dag... ik weet niet of het wat betekend heb hier namelijk al een aantal dagen last van... groetjes
@Bizziebee: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Inderdaad nog fijn voor de feestdagen. Geniet lekker van jullie meid. Hier ff snel een bericht van mij. Ik voelde vandaag bijna geen leven meer. Maakte me erg zorgen, vooral na het verhaal van gisteren. Ziekenhuis gebeld en ik kon meteen terecht voor een ctg. In het begin waren ze niet echt tevreden, maar later kwam er gelukkig toch meer leven en bewegingen in. Ze hebbe nog een echo gemaakt en daarna een inwendig onderzoek gedaan. Ze kon met 2 vingers het hoofdje al voelen! Ze heeft me meteen gestript. Na overleg met de gyn is besloten dat ze me gaan inleiden. Alleen staan er voor morgen al 4 gepland. Dat is het max. Ik moet me wel melden om 8.30 uur voor de geplande ctg. Mocht er 1 van die 4 een langere voorbereiding hebben dan gaan ze me morgen inleiden!! Spannend hoor. Ik hoop op niks, probeer er vanuit te gaan dat ik alleen voor de ctg kom. Maar het zou dus best kunnen dat ik een dezer dagen mama word. Wordt vervolgd.... Ik ga maar eens proberen te slapen... Succes meiden!
Las net in een ander topic dat 'onze' Subke waarschijnlijk bevallen is Vanmorgen had ze nog een randje en mocht ze nog niet persen, daar kreeg ze nog anderhalf uur voor en anders werdt het een ks. Weet niet zeker of ze het over 'onze' Subke hebben maar ze is de enige subke die daar in mee klets en ze is al 2 dgn niet online geweest en had al 2 cm ontsluiting.......
Oeh das spannend zeg! Ik moet morgen weer voor controle. Hier nog alles rustig, helaas................
spannend wendy houd ons op de hoogte... ik zal voor je duimen dat je morgen toch ingeleid mag worden... ik mag vrijdag weer op controle... heb vandaag bijna geen leven... ga vrijdag vragen of ze niet iets kunnen doen vind het allemaal maar eng zo groetjes
Sja dames, ik denk dat ze je iig laten wachten tot de 40 weken. Minder leven is wel normaal nu hoor, soms voel je ze een dag bijna niet zeggen ze. Ik heb daar "helaas" geen last van, die van mij doet me nog steeds elke 5 minuten zeer xxxxxx
zou willen dat ik hem elke 5 minuten voelde... heb hier ooit 2 dagen dat ik helemaal niks voel... kan je zeggen dat is best verontrustend hoor...
Dit zag ik in een ander topic subke is gisterochtend om 10.58u bevallen van zoon Yari! het is een flinke knul van 4350 gram en 51 cm. hij is toch nog natuurlijk/ zonder ks geboren. Subke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Yari, geniet er lekker van!!!!!! MamaC hoe was je controle? Hier: vandaag 40 wkn en nog geen beeb..... Morgen weer controle, maar ze mogen met geen vinger aan me komen, veel te bang dat ik morgen of overmorgen ga bevallen!! Ga vragen of ik maandag zou mogen terug komen voor een strippoging.... ik hoop dat ze dat willen aangezien ik dan nog geen 41 wkn ben
Brabandse en Black Angel, zodra ik hier geen tot nauwelijks leven voel moet ik direct bellen en moet ik langs komen voor een CTG, gister heb ik er weer aangelegen omdat ik hem noet voelde! Wendy, hoe is het?
ja ik mag ook bellen als ik het niet vertrouw... maar ik heb al heel de zwangerschap... de kleine bijna niet gevoeld... en om nou elke keer naar het ziekenhuis te gaan breekt ook op... ik heb thuis een doptone en kan dus af en toe het hartje lusiteren... dat stelt me gerust... hier verder geen tekenen van een aankomende bevalling.. morgen controle... maar hoop eigenlijk dat ie vanacht nog snel komt... groetjes
Hey meiden, Ik had ook gehoopt op vanacht maar nee hoor! Nu mag ze van mij ook wel wachten tot na het weekend hoor! Controle prima, alles goed dus tsjaa afwachten maar hé! Wat vervelend lijkt me dat als je je beeb idd niet voelt. Heb ik ook geen last van, ik voel haar wel wat minder vaak dan voorheen maar dat komt volgens mij gewoon omdat ze de ruimte ook niet meer heeft haha. Maar nog steeds wel elke ochtend middag en vooral s' avonds. Nou, voor jullie een fijne jaarwisseling met veel liefde gezondheid en geluk in 2011! (en dat onze kindjes maaar heeeel snel mogen komen)
Hier was de controle ook goed, donderdag weer en ben dan 41 wkn dus willen ze me ook strippen evt. MamaC, ja nu mag ie van mij ook wachten tot na het weekend haha Iedereen een heel goed uiteinde en al het geluk voor het nieuwe jaar!! Fijne avond en nacht allemaal
Hey meiden, Hier ff snel een berichtje...... Ik heb babynieuws!! Ik ben woensdag 29 december bevallen van mijn prachtige dochter Lize. Ik ben woensdag ingeleid omdat de gyn toch vond dat ze beter af buiten mijn buik. Binnen 5 uurtjes kwam ze te wereld. Ze woog 2490 gr en is 49 cm lang. Ze doet het heel goed. Ben erg trots. Meiden, heel veel succes en sterkte!!
wendy wat goed nieuws... gefeliciteerd meid... hoop dat de bevalling meeviel.... geniet er lekker van... groetjes