Bang voor teleurstelling

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamaprinses, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

wendy en bizzibee: gefeliciteerd met jullie dochters!!

en 't ging idd over mij :D (kon niet op internet en had hier van niemand de nr..)
    ben dus de 29ste bevallen van 'n flinke zoon.. na opnieuw gemeten te hebben blijkt hij 55cm te zijn ipv 51.. :D
    alles goed hier..
    ik kom volgende week nog wel wat bijpraten, maar ben moe nu..

hoop dat iedereen nu ook snel mag bevallen!

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ohh jee Sub das idd een beste!!!
    Geniet er lekker van meid!!

3. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Subke jij ook gefeliciteerd!
    Rust lekker uit en geniet van je mannetje!

4. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamaprinses: hoe is het bij jou?? hier eentje die met name s' ochtends echt niet te genieten is!
    Vanochtend dacht ik ook weer: shit, nog steeds niet!!!!!
    Terwijl ik morgen pas uitgerekend ben en jij al de 40 weken voorbij bent zag ik net!
    Was je bij de 1e ook overtijd?

5. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    hoi dames... wat kan wachten lang duren he... nog een paar dagen en dan ben ik ook 40 weken... zucht hoopte dit niet te gaan halen... maar ben er toch wel bang voor nu dat ik het wel degelijk ga halen... vrijdag afspraak in het ziekenhuis,... maar dan gaan ze nog niks doen ben ik bang

groetjes

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    pfff en we wachten en wachten en wachten..... haha
    Ik moet donderdag weer voor controle, bemn dan 41 wkn hopenlijk willen ze me dan strippen!!!

7. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    he mamaprinses ik hoop het ook voor je... zal voor je duimen...

groetjes

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Pff daar ben ik ook weer.
    Vandaag VK maar die zegt dat het waarschijnlijk nog wel even duurt..
    tsja.. Als ik toch eens drie wensen had.. 8) of eigenlijk maar eentje ;)

nou ja geduld is een schone zaak. Heb het proberen los te laten. het komt wanneer het komt. die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.

ondertussen kan je in het huis van de vloer eten. haha normaal ben ik niet eens zo erg van de schoonmaak maar nu is het gewoon lekker om ergens mee bezig te zijn.

andere dames die al bevallen zijn. Gefeliciteerd!

en voor de dames die nog moeten.. veel succes! en sterkte!

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Sakinah, heerlijk he dat het huis zo schoon is!!!

10. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    hoi dames hoe is het hiero... ik heb vanacht heel erg last gehad van weeen 5 uur lang... uiteindelijk om de 5 min... maar niet echt pijnlijk... achteraf toch weer voorweeen denk ik want ze ebte weg na 5 uur.... nu vandaag wel wat gerommel en harde buiken... maar geen regelmaat... ow ik hoop zo dat ik vrijdag niet meer op controle hoef... hoe is het met jullie... ben benieuwd... nog geen babys erbij :D

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    @mamma prinses: jaaa heerlijk voelt echt lekker als alles aan kant is.
    zit net nog even de keuken te poetsen om 12.10.. ach ja.. die heerlijke slapeloosheid he

@black angel: ooh wat vervelend dat het niet door heeft gezet. Daar kan je echt van balen he.. dan denk ik je.. JA! dit is het.. en dan ebt het weg. maarja het komt wanneer het komt he.
    veel succes idd hoop dat je de controle ook niet meer haalt en lekker kan genieten van je beeb tegen die tijd

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier ingeleid met 41.1 en op 1 januari bevallen van een wolk van een dochter Meike.
    xxx

13. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! en wat een timing!
    Geniet lekker van je meisje.

Hier ook niks, heb ook vanacht maar weer eens beneden gezeten en idd poetsen poetsen poetsen, mij huis is nog nooit zo schoon geweest!
    Morgen weer op controle, maar hoop van niet.

Black Angel: hoe ist bij jou?? daar zou ik idd ook echt van balen als het niet door zet.

Nou meiden sterkte met wachten allemaal maar weer!!

14. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @brabantse gefeliciteerd... met jullie dochter nu lekker genieten... gewoon even uit nieuwschierigheid waar in brabant woon je???

@rest... hier is het weer rustig alleen harde buiken... ben het zo beu nu... van mij mag ie echt wel komen... maja zo denken we er allemaal over he... :D we blijven duimen

15. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Brabantse gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

Black Angel, k*t dat het niet doorgezet heeft
    MamaC succes morgen!

Hier: gisteravond echte weeen gehad duurde ook een minuut, ze waren behoorlijk pijnlijk maar op het moment dat ik het me vriend vertelde kwamen ze niet meer.....
    Kan beter niks zeggen haha (komt er wel achter tijdens de geboorte zelf haha)
    Morgen ook weer controle hopenlijk willen en kunnen ze me strippen!

16. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    @brabantse : gefeliciteerd!

@mammaprinses: Wat balen dat het niet door heeft gezet zeg. zie dat je inmiddels als 41 wk bent. kan mevoorstellen dat je helemaal spuugzat bent.

hier ook flink sjago vandaag. kan gewoon snachts niet slapen en kleine meid hier werd om 7.30 wakker
    nog wel wat op de bank gehangen maar ze kan natuurlijk niet eeuwig plop kijken. op een gegeven moment gaat ze streken uithalen.
    pff hopelijk vanmiddag een paar uurtjes slapen..
    maar die nachten zijn verchrikkelijk.

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Vanmorgen gestript maar heeft (nog) geen effect gehad helaas, zondag weer controle!

MamaC hoe is je controle gegaan?

Black Angel hoe is het?

Sakinah, nog even geslapen vanmiddag?

18. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    hier alles goed en helaas rustig... morgen naar de gyn... maar die zal nog wel niks gaan doen... hopelijk is het snel zover...

groetjes

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    hoe was het bij de gyn black angel?

hier gisteravond gedeelte van mijn slijmprop verloren verder wil het nog niet doorzetten!!

20. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    hoi dames...

hoe was het bij de gyn... niet zo goed... het vruchtwater is bijna op... en ik voel de kleine bijna niet (is al heel lang dat ik die niet voel)... maar daarom willen ze geen risico lopen... morgenvroeg moet ik naar het ziekenhuis... en dan gaan ze me inleiden... ik mag pas weer naar huis als de kleine er is... ik zal dus even niet actief zijn... maar als we weer thuis zijn en ik voel me goed... hoor je het meteen...

hoe is het met de rest hier

groetjes

Deel Deze Pagina