O meid.....! Heel veel succes morgen!!!! Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je snel je kleine gezond in je armen hebt! (ik heb trouwens ook verminderd vw!)
Onze dochter Pip is geboren op 5 januari, alles goed met ons!! Black Angel: gefeliciteerd met jullie meisje!
gefeliciteerd met jullie dochters!!! alleen mamaprinses nog denk ik.. en zie dat ze online is.. hopelijk met goed nieuws
Meiden die bevallen zijn: Gefeliciteerd met jullie wondertjes! geniet er lekker van! Mamaprinses: heel veel suc6, hopelijk mag jij je kleine snel in je armen houden.
mamaprinses is de 10de bevallen las ik net in 'n ander topic. Ze heeft 'n zoontje, maar heeft de naam nog niet verklapt.
hoi meiden, gefeliciteerd allemaal! Mijne is er ook! haha Giano is 10 januarie geboren om 15.14 dmv inleiding Hij zou aan de kleine kant zijn maar hij woog 3384 hij heeft vanaf maandag nacht op de Neo gelegen in het zkh ivm een onder temp van 35.1 en omdat meneer de kunstvoeding niet lekker vond (bv nog niet op gang) bv gaat nu gelukkig goed en hij zit sinds vandaag weer boven zijn geboorte gewicht Vrijdag mochten we hem weer mee naar huis nemen