Hoi allemaal, afgelopen donderdag heeft de verloskundige me getoucheerd, omdat ik een hoge bloeddruk heb. Helaas was mijn baarmoedermond nog niet verweekt. Gisteren heeft de gynaecoloog me weer getoucheerd, toen was mijn baarmoedermond wel verweekt, maar helaas kon ze niet voelen of ik al ontsluiting had, omdat ze bijna niet bij mijn baarmoeder kon komen. Mijn baarmoeder ligt erg diep en om een "hoekje". De pijn was op een bepaald moment zo erg dat de gynaecoloog besloten heeft om niet verder te toucheren. Nu had ik vanochtend bruin/bloederige afscheiding. Ook heb ik al ruim een week van de ongesteldheidskrampen. Zal de bevalling nu spoedig beginnen, ben nu 39 weken en 2 dagen ? Ik hoop het wel, want omdat de eerste een keizersnede was, kan ik niet ingeleid worden met de gel, omdat het risico met het oude littekenweefsel te groot is.
Zo begon het bij mij ook bij 39,1 weken de ochtend van de bevalling... dus.... ben mag ik je feliciteren???
Hoi, Helaas het zet niet door..... Hopelijk begint vandaag verder te rommelen en anders moeten we morgen weer afwachten. Morgenvroeg om 8 uur moet ik me melden in het ziekenhuis voor alle onderzoeken en als het dan mogelijk is dan gaan ze me inleiden. Ze zijn voorzichtig met inleiden omdat de 1e een keizersnede was.