Hallo dames! Mijn zoontje is vandaag 13 weken en heeft tot vorige week volledig bv gehad, hij deed het daar super op. Wel last van krampjes, maar niks extreems. Poepte de laatste weken 1x per 2 dagen een luier helemaal vol. Hij kreeg infacol tegen de krampjes, maar dit zijn we zo tegen de 10 weken af gaan bouwen en nu is het gestopt. Omdat ik vanaf volgende week weer aan het werk ga en niet kan (en wil) kolven op het werk ben ik begonnen met afbouwen en hebben we een voeding vervangen voor kunstvoeding. Hij krijgt nu een keer per dag een flesje Friso. Hij drinkt het zo weg. Dit krijgt hij sinds vorige week vrijdag. Nou had hij gisteren ineens groenige/mosterkleurige ontlasting. En ook weer wat meer lucht in zijn darmen (waar hij overigens geen last van heeft nog). En hij poepte ineens weer meerdere keren op een dag. Ik schrok er een beetje van, maar misschien is dit heel normaal door de overgang? Als ik het ga googlen kom ik allerlei enge verhalen tegen over allergie e.d. (Wat niet voorkomt in onze families) Hij is ook maandag voor het eerst wezen wennen op het Kdv, dus in contact geweest met andere kindjes. Grote kans dat t niks is, maar k schrok er toch een beetje van. Ohja,... Ik voed op verzoek, maar omdat hij ineens van 6 naar 5 voedingen ging vorige week ben ik gaan kolven en krijgt hij nu ook bv in een flesje. Dus hoeveel hij nu drinkt versus hiervoor, weet ik niet. Er is dus nogal veel veranderd ineens. Alvast bedankt!