Momenteel 6.2 zwanger maar heb amper kwaaltjes: af en toe gammel en een steekje in mijn borst meer niet. Afgelopen april een missed abortion gehad waar ik ook amper symptomen had. Bij mijn zwangerschappen die verder kwamen dan 12 weken was ik wel misselijk (helaas ook een Zoontje verloren bij 20 weken) mijn eerste miskraam was met 5 weken en toen spontaan bloedverlies maar hoe groot is nu de kans op meer een missed abortion? Volgende week maandag pas de eerste echo.
Er is echt niets van te zeggen helaas meis. Iedere zwangerschap is anders en de symptomen zijn ook steeds anders. Verlies de hoop iig nog niet. Met 6 weken had ik nooit veel symptomen. En de zwangerschap die bij mij goed ging had ik sowieso weinig symptomen. Zolang je geen oorzaak weet van de miskramen is er niks over te zeggen meis. Heel veel sterkte met afwachten, ik weet er helaas alles van zit in hetzelfde schuitje.
Bij mij was het hebben van weinig kwaaltjes tot nu toe altijd een teken dat het niet goed zat, maar ieder lichaam is anders. Sterkte met alle onzekerheid!
Er valt idd nog niks over te zeggen, het komt vaak voor dat vrouwen de 'typische zwangerschapskwaaltjes' niet hebben. Vandaag is je echo toch? Succes!
Ben benieuwd hoe het met je is? Maak je niet druk om het niet hebben van symptomen. Mijn zwangerschappen met symptomen gingen mis, deze gaat nog steeds goed (alleen wat moeier, soms een zere tiet, opgeblazen buik en soms steekjes) verder voel ik me normaal... Kan dus echt...